Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#98- Joyride

Joyride De frisheid van de nacht ontnuchtert haar. Rillend duikt ze dieper in de passagiersstoel. Hij reikt naar de achterbank en geeft haar zijn colbert. De zachte tricotstof brengt zijn geur dichterbij. Ze glimlacht en kijkt naar hem. Zijn silhouet tekent scherp af tegen de donkere lucht, de maan verlicht zijn donkerblonde haren, de wind woelt erdoorheen. Zijn lippen rusten op elkaar. Ze naderen haar straat. Hij schakelt terug. Lange slanke vingers omstrengelen de pook. Ze legt haar hand bovenop die van hem. Zijn huid voelt glad. Hij houdt zijn ogen op de weg. Zijn lippen laten elkaar los. Hij draait zijn hand om. Ze verstrengelt haar vingers met die van hem. Hij knijpt zacht in haar hand, glimlacht en kijkt haar aan. Zijn ogen doen haar denken aan glinsterende dauwdruppels op het gras.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Een echte Marietje! Dat is fijn. Heel aangenaam om te lezen. Een dingetje (wellicht gewoon smaak): 'Zijn lippen laten elkaar los', vind ik gek klinken. Wel functioneel want ik zie prima de handeling voor me. Maar toch, ik blijf er door steken. Graag gelezen!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, had je naam er niet naast gestaan, dan had ik je nog herkend. ;) Joyride als loltrip? Ik daag je uit deze nachtelijke rit te beschrijven met een net uit de bajes ontsnapte crimi incluis vlindermes. :) Lippen die elkaar loslaten, vind ik, zoals @Annemieke, vreemd. Kussen ze elkaar nog ter afscheid? Het is weer een feest van herkenning met jou in de panelen. :nod:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Moderne romantiek - in een witte cabrio, zo stel ik me voor :) Er wordt niets gezegd, heel goed!
Om precies te zijn in een Jeep Wrangler Unlimited, grijs met zwart en soft top down. ;) Dank je wel! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Een echte Marietje! Dat is fijn. Heel aangenaam om te lezen. Een dingetje (wellicht gewoon smaak): 'Zijn lippen laten elkaar los', vind ik gek klinken. Wel functioneel want ik zie prima de handeling voor me. Maar toch, ik blijf er door steken. Graag gelezen!
Ik twijfelde ook over de lippen maar weet het niet anders te duiden. Het is een Tell aanwijzing dat tegelijk zoveel showt. ;) [ Hij opent zijn mond] in een open Jeep s' nachts lijkt me niet zo handig. Fijn dat het nog steeds aangenaam is. Bedankt! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een frisse noot van romantiek. Een echt Marietje! (OntnuchterT)
:) Bedankt en ook voor het benoemen van de taalfout! #stom!
Mooie scene, bijna net zo als in de film, vol verlangen. Knap!
Bedankt voor je compliment! :nod:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zucht ... (is ze vreemd gegaan?) Mooi verhaal. Ik ben nieuwsgierig geworden!
Nee, ze is niet vreemd gegaan. Waarom denk je dat? Het wordt hun eerste nacht samen. Ze twijfelde maar het verlangen wint. ;) Bedankt voor je reactie. Ooit,ooit breng ik het uit, :nod:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, had je naam er niet naast gestaan, dan had ik je nog herkend. ;) Joyride als loltrip? Ik daag je uit deze nachtelijke rit te beschrijven met een net uit de bajes ontsnapte crimi incluis vlindermes. :) Lippen die elkaar loslaten, vind ik, zoals @Annemieke, vreemd. Kussen ze elkaar nog ter afscheid? Het is weer een feest van herkenning met jou in de panelen. :nod:
Fijn dat je me herkend. :o De uitdaging neem ik graag aan: houd dit forum in de gaten! :ninja: Natuurlijk kussen ze elkaar maar niet ter afscheid. ;) Over de lippen buig ik me nog steeds. Deze plek in de panelen bevalt me prima. :D ThanXs!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal mooie schetsen! Alleen die dubbele rol van de pook zou ik eruit laten, maar mooi gedaan hoor.
Bedoel jij de dubbele rol van de pook als doordenker? Zo zie ik de scene voor me, e zitten in de auto en waar houdt de bestuurder zijn handen? Bedankt voor je reactie. :)
Dit wordt liefde voor het leven. Goed verhaal in weinig woorden. OntnuchterT.
De D inmiddels veranderT. Inderdaad liefde voor het leven. :nod: Bedankt!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De D inmiddels veranderT.
De T ook veranderD. :)
:lol: Je geloof me toch niet als ik beken het expres te hebben gedaan!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De D inmiddels veranderT.
De T ook veranderD. :)
:lol: Je geloof me toch niet als ik beken het expres te hebben gedaan!
Ik geloofT je op je blauwe ogen.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Door de eerste twee zinnen. En door, ze naderen haar straat. Ik meende dat ze spijt had. En bij Joyride, dacht ik aan iets anders :o Mijn fantasie slaat op hol, zoals je ziet :confused:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
lekker stukje ik vraag me alleen af waarom het begint met ontnuchtering
Dank je wel! :) Je hebt gelijk: voor deze opdracht had de eerste zin ook weg kunnen blijven. Het geeft nu slechts de plaats aan waar het gebeurt en zoals Jan P. eruit haalde, in een cabrio. In mijn ms maakt de zin wel degelijk verschil. ;)