Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#95 - Mijn zoon is schrijver

"Deze week misschien niet, ma. Geen inspiratie." "Dat geloof ik niet, jongen. Te druk misschien. Maar geen inspiratie? Jij verzint altijd de meest geweldige verhalen." "Niet altijd, ma." "Kom op jongen, niet zo bescheiden. Ik wil wedden dat de uitgeverijen om je vechten sinds je op internet schrijft." "Oké ma, laat ik het maar toegeven. Als ik de deur uitga, word ik regelmatig lastiggevallen door agenten die me een contract willen aansmeren. Ze posten achter lantarenpalen." "Dat verbaast me niks, jongen. Maar laat je niet gek maken door mensen die je fantastisch vinden. Beide benen op de grond, zeg ik altijd maar."

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@gs, met aanhalingstekens vind ik prettiger te lezen. En ik mis komma's in de laatste alinea. Ik wed dat het wishful thinking is en jij wordt ontdekt. ;) De overdrijving vol achter de lantarenpalen. Leuk te lezen.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili: op jouw verzoek aanhalingstekens (vind je ze echt nodig?) en komma's (ja, die was ik vergeten) toegevoegd. En als ik ontdekt word, dan ligt dat waarschijnlijk aan mijn moeder, die overal rondbazuint dat ik zo leuk kan schrijven.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Omarm je moeder. Zij weet het. Een enkel bungelend aanhalingsteken vind ik nog prettiger dan twee.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk, zo'n moeder. Zeg haar maar dat ik je teksten altijd graag lees. Ze kent me wel niet, maar ja, die agenten achter lantarenpalen ook niet. (Ik ben ook voor het enkele aanhalingsteken, minder druk.)

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, leuk geschreven. Puur dialoog, geen tierelantijnen, je schrijft bijna helemaal zoals je (je moeder) praat. Al vraag ik mij af of ze haar zinnen aan jou altijd afsluit met 'jongen'. Veel schrijfplezier!

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen, bedankt voor jullie reacties! (En drie keer jongen (en ma) is inderdaad wat veel)