Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#93 Verloren Data

Boot Memory Load C:> 'Welkom Portos. Bedankt dat je hebt gekozen voor dit etablissement. Mijn naam is Madame Zero. Hier zijn we louter objectief. De herinneringen die je projecteert zullen een totaalbeeld creëren. We hopen dat onze inzet naar wens is.' "Volgende" 'De hal van gisteren voorziet in de lusten van het moment. Je keuzes zullen hier zichtbaar worden, een moment geduld, Portos.' Buffering Installing Projecting Scanning 'Kheona, martriach, de meest ervaren. 'Arana, welp, ze kan nog veel van je leren. 'Julia, pompbediende. Algoritme onbekend.0x800B0100' "Maak je keuze" "Julia" "Onbekend Pad" "Maak je keuze" "Julia" "Er is een fout opgetreden" "Dansende Cliniclowns geactiveerd" 'Michael, lieve schat, geef het virus geen kans, volg mijn stem.' "Portos, 00010001111, overclocking..." "Geheugen gewist" 'Welkom terug Portos, laten we opnieuw beginnen.'

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Goed geschreven,ontvouwt zich voor mijn ogen! Qua sfeer doet het me denken aan de geweldige Britse serie 'Black Mirror' (' toont de schaduwzijde van een leven dat volledig bepaald wordt door technologie', aldus google).

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi,vervreemdend. Het zou ook als een gedicht gelezen kunnen worden. Alleen de zin 'Michael, lieve schat, geef het virus geen kans, volg mijn stem.' begrijp ik niet zo goed, is dat de stem van mevrouw Zero? Ik denk dat het stuk zonder die zin ook zou werkten.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mijn reactie is weg. Waarschijnlijk vergeten om op bewaren te klikken. Wat had ik nog maar geschreven? Ik geloof dat ik het niet helemaal kon volgen en dat ik heel iets anders verwacht had.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bijzonder origineel, Richard. Interessant ook. En actueel. ik ben geneigd het met Annemieke eens te zijn. :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@MarjanD, dank je, moet die serie echt eens gaan kijken :) @Nel, goed opgevat, maar is het een slaaf of weet hij niet meer beter? @Brink, beter dan die 300 pagina's? @Roos, het heeft wel ritmisch iets gedichterigs (niet echt een woord), die ene zin probeert te verklaren waar de hoofdpersoon is. @Tja, is niet erg, ik hou er niet altijd van als mensen mij volgen, geeft een benauwd gevoel. @Willemina, dank je, wist niet dat dit verhaal juist zo'n impact zou hebben.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. Nou ja. Wellicht kun je deze situatie gebruiken voor 300 nog betere bladzijdes? Ik weet niet precies waarom maar ik vind dit een mateloos aangename scène. Beetje psychotisch en toch grappig.