Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#92 – Koude vakantie

Papa maakt me heel vroeg wakker . Dat vind ik stom, want het is vakantie en het is koud. Hij zegt dat we vroeg moeten zijn voor een goede plaats. We staan bij een hek. Mijn broertje mag op papa’s nek. Jij bent groot, zeg papa, jij kan best staan. Dat vind ik stom. We moeten heel lang wachten en het is is heel erg koud. Dat is nog het stomste. Gelukkig krijg ik een vlaggetje en een ballon. Dat is wel leuk! Dan begint iedereen te roepen. Er komen allemaal grote mensen aan en ook drie grote meisjes. Eentje bukt naar mij. Ik ben bang dat ze mijn vlaggetje en ballon wil hebben. Geef Amalia maar een handje, zegt papa. Als ze alleen een handje wil, dan is het goed. Dat was leuk hè, zegt papa, dat kun je op school vertellen in de kring. Ik heb het koud en ik wil naar huis. Ik zeg dat papa niet zo stom moet doen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@nielsblomberg, ik kan het obstinate jongetje geen ongelijk geven. Het jongetje is zelfs een ziener bang te zijn dat zijn vlaggetje en ballon verdwijnen. ;) Geestige tekst. (zeg/zegt papa - 2 x is)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Inderdaad geestig! Ik voel met het kind mee, het is ook stom op deze manier. En ballonnen en vlaggetjes zijn een groot bezit op deze leeftijd!

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Nielsblomberg, Heel scherp neergezet. De energie heb van dit jonge kind heb je goed weten te vangen. Ik kreeg er ook direct een beeld bij. Ook door de korte zinnen, waardoor je een fijn ritme hebt gevangen. Compliment. hartelijke groeten, Schrijfcoach Inanna

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
nielsblomberg, Het herhaalde 'dat vind ik stom' duidt in mijn beleving op een puber, niet op een kind dat hecht aan een vlaggetje en een ballon.