Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#92 Willems verjaardag

Dit jaar ben ik weer naar Willems verjaardag geweest. Mijn mama en papa ook. Papa had al vroeg de vlag uitgehangen. We gingen naar de stad en hebben een tompouce gegeten van de HEMA, maar ik had liever een rookworst gehad. We gingen naar de rommelmarkt en daar heb ik een computerspelletje gekocht, maar die mocht ik thuis niet spelen omdat we naar Willem op tv gingen kijken. ‘s Avonds bij het eten was ik vervelend, zei mama. Toen trapte ik tegen de tafel omdat ik boos was. Ik ga elk jaar al naar Willems verjaardag. Net als iedereen. Maar Willem komt nooit naar die van mij. En onze familie komt ook nooit naar mijn verjaardag, want ze gaan altijd naar die van Willem. Mama had een andere dag uit moeten kiezen voor mijn verjaardag. Die stomme 27 april wil ik niet meer. (bijgewerkt op 2 mei 2015 - woordje 'ik' vergeten)

Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ach gos, dat zijn moeder nou geen andere dag had kunnen kiezen! Ik ben het helemaal met dit kind eens, wat een stomme dag, 27 april! Erg leuk geschreven. Mis ik nou een 'ik' in de laatste zin, of is dat expres?

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jarig zijn op Koningsdag, altijd vrij van school maar daar blijft het ook bij. En Willem heeft voorrang op het computerspelletje. :D 'Ik ga elk jaar al naar Willems verjaardag. Net als iedereen. Maar Willem komt nooit naar die van mij.' Schitterend gewoon! Moet de laatste zin niet zijn: '... 27 april wil ik niet meer' ? Graag gelezen!

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag aileen, Au. Geboren zijn op 27 april en dan verplicht worden om de verjaardag van iemand anders te vieren. Hoe terecht dat dit kind de schuld aan zijn moeder geeft. Mooie balans. Goed vanuit het kind geschreven. De juiste woorden. En ja, in de laatste zin mist een 'ik'. Complimenten voor deze uitwerking. hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna