Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

# 92 Lintje

29 april 2016 - 4:15
Het regent, maar geen lintjesregen. Heel begrijpelijk, want overal wordt op bezuinigd. Mij is ook een lintje aangeboden, maar dat heb ik resoluut geweigerd. Ik wil de overheid niet in de problemen brengen. Wat moet je trouwens ook met zo'n ding? Ik heb al troep genoeg. Mensen hebben mij voorgedragen omdat ze mij de kampioen onzin vinden. Het schijnt namelijk nogal wat werk te kosten om iemand voor te stellen. Daarom bedank Ik dan ook uiteraard iedereen hartelijk die mij naar voren heeft geschoven. Maar wees eerlijk; wie zit er nu op onzin te wachten? Ik niet.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 april 2016 - 10:47
Dag Tja, Voor mijn gevoel eerder een persoonlijke mening van een volwassenen, dan vanuit de beleving van een kind. Wel een compliment voor het ritme dat je onder je uitwerking hebt gelegd. Hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 april 2016 - 23:26
@Tja, (zelf)spot ten top. Ik kreeg eens een bokaal en gebruikte hem als 'pot de chambre'. Alles is relatief in het leven, lintjes incluis. Dat zie jij goed in. :)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 april 2016 - 0:01
Verdorie, helemaal vergeten dat het vanuit een kind moest. Maar ja, het staat er nu eenmaal.
Tja, Persoonlijk vind ik dat je voor deze opmerking een lintje verdiend. Je hebt me weer een mooi moment bezorgd met je nuchtere inborst. :)