janpmeijers Lid sinds 11 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker #91 21 april 2016 - 20:50 Bloesem, De paarse regen is gevallen. Soms sneeuwt het in april Zong vanmiddag nog sometimes schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:24 :crybaby: Zong vanmiddag nog sometimes it snows in april voor mijn kinderen, omdat het weerbericht zo wonderlijk sneeuw voorspelde, terwijl wij van de zon genoten ... hoe omineus weer een stukje van mijn jeugd, mijn lente, definitief voorbij Login of registreer om te reageren schrijvenmaar, Ja, zo voel ik janpmeijers Lid sinds 11 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:33 schrijvenmaar, Ja, zo voel ik het ook. Dank je wel. Login of registreer om te reageren Gewoon goed door de eenvoud Marietje Lid sinds 10 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:34 Gewoon goed door de eenvoud van het allesomvattende samenspel met de twee simpele zinnen. Zo heb je zijn dood mooi omschreven. :nod: Login of registreer om te reageren Oh die is heel vers van de nyceway Lid sinds 9 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:39 Oh die is heel vers van de pers Jan P. Mooi gezegd. Ik was ook een groot fan. Login of registreer om te reageren Goed. Gewoon onbeschrijfelijk maddbrug Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 22 april 2016 - 21:23 Goed. Gewoon onbeschrijfelijk goed neergezet. Login of registreer om te reageren Mooi. Willy Huisman Lid sinds 16 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 22 april 2016 - 23:11 Mooi. Login of registreer om te reageren Soms zijn er maar weinig Schrijfcoach Nel Goudriaan Lid sinds 10 jaar RolGewone gebruiker 23 april 2016 - 17:14 Soms zijn er maar weinig woorden nodig. Trefzeker, mooi en ontroerend gedicht. Login of registreer om te reageren Ik vind het een nuchtere Annemieke Brink Lid sinds 9 jaar 5 maanden RolGewone gebruiker 23 april 2016 - 18:33 Ik vind het een nuchtere verslaggeving van zaken. Met poëtische inslag. Mooi, Jan P. Login of registreer om te reageren 'Recht op de kern af,' zoals marlie Lid sinds 9 jaar RolGewone gebruiker 24 april 2016 - 18:48 'Recht op de kern af,' zoals altijd! ;) De lente zoals ze is. Login of registreer om te reageren
Zong vanmiddag nog sometimes schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:24 :crybaby: Zong vanmiddag nog sometimes it snows in april voor mijn kinderen, omdat het weerbericht zo wonderlijk sneeuw voorspelde, terwijl wij van de zon genoten ... hoe omineus weer een stukje van mijn jeugd, mijn lente, definitief voorbij Login of registreer om te reageren
schrijvenmaar, Ja, zo voel ik janpmeijers Lid sinds 11 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:33 schrijvenmaar, Ja, zo voel ik het ook. Dank je wel. Login of registreer om te reageren
Gewoon goed door de eenvoud Marietje Lid sinds 10 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:34 Gewoon goed door de eenvoud van het allesomvattende samenspel met de twee simpele zinnen. Zo heb je zijn dood mooi omschreven. :nod: Login of registreer om te reageren
Oh die is heel vers van de nyceway Lid sinds 9 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 21 april 2016 - 21:39 Oh die is heel vers van de pers Jan P. Mooi gezegd. Ik was ook een groot fan. Login of registreer om te reageren
Goed. Gewoon onbeschrijfelijk maddbrug Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 22 april 2016 - 21:23 Goed. Gewoon onbeschrijfelijk goed neergezet. Login of registreer om te reageren
Mooi. Willy Huisman Lid sinds 16 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 22 april 2016 - 23:11 Mooi. Login of registreer om te reageren
Soms zijn er maar weinig Schrijfcoach Nel Goudriaan Lid sinds 10 jaar RolGewone gebruiker 23 april 2016 - 17:14 Soms zijn er maar weinig woorden nodig. Trefzeker, mooi en ontroerend gedicht. Login of registreer om te reageren
Ik vind het een nuchtere Annemieke Brink Lid sinds 9 jaar 5 maanden RolGewone gebruiker 23 april 2016 - 18:33 Ik vind het een nuchtere verslaggeving van zaken. Met poëtische inslag. Mooi, Jan P. Login of registreer om te reageren
'Recht op de kern af,' zoals marlie Lid sinds 9 jaar RolGewone gebruiker 24 april 2016 - 18:48 'Recht op de kern af,' zoals altijd! ;) De lente zoals ze is. Login of registreer om te reageren
Zong vanmiddag nog sometimes
schrijvenmaar, Ja, zo voel ik
Gewoon goed door de eenvoud
Oh die is heel vers van de
Goed. Gewoon onbeschrijfelijk
Mooi.
Soms zijn er maar weinig
Ik vind het een nuchtere
'Recht op de kern af,' zoals