Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#91- Gevoel bij de lente

20 april 2016 - 16:50
Een nieuwe start De hemel klaart open. Duistere wolken verdwijnen. De koude begint nu echt uit te deinen. Het genot van het leven komt opnieuw tot stand. Mensen beginnen het geluk weer op te zoeken. De rozengeur bereikt de diepste kern van onze neus. Het gras wordt groener groener dan ooit het grijze, grijs is geweest. De zon straalt op mijn huid. Het lijkt alsof het leven zich opnieuw ontwaakt vanuit een diepe winterslaap. Alsof we samen met de natuur terug de moed vinden. Een nieuwe lei beginnen. De blauwe, heldere hemel voedt ons met kracht. Zo komen we terug op het rechte pad. Zo gaan we verder, beginnen we opnieuw. Zoals elk jaar, een bijzonder nieuw begin.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
22 april 2016 - 17:44
Dag @Jasmien, welkom, ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Ik voel dat je hard je best hebt gedaan en, let wel, dit is persoonlijk, wellicht iets te 'krampachtig'. Bijvoorbeeld: kou begint uit te deinen (?) of diepste kern van de neus. Leven zich ontwaakt, kan niet. Het stereotiepe groene gras en blauwe hemel zou je kunnen vermijden. Veel plezier hier.