Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#89 Wakker

Schokkend werd ik wakker. Het leek alsof ik nog steeds in de trein zat. Ik draaide me om om op de wekker te kijken en zag dat ik vergeten had het nachtlampje uit te doen. Het was drie uur. Tot mijn verbazing voelde ik nog steeds de schokken. Ik nam me voor om nooit weer zo'n lange treinreis te maken. Geschrokken vloog ik overeind toen ik geschreeuw en gescheur hoorde. Het hele huis leek wel in de trein te zitten. Toen ik omhoogkeek, zag ik het plafond naar beneden komen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een totale schokkende gebeurtenis. Het lijkt mij een vreemd verschijnsel om je plafond zo te zien. Ik begrijp dat je het verhaal kort hebt gehouden, wegwezen is dan de enige oplossing.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, het implodeert schokkend bij jou. ;) Is het vergeten had of vergeten was?

Rol

  • Anoniem
Hallo Tja, Iets wat het na-ijlen van een treinreis leek te zijn, blijken echte schokken. Je hebt een mooie verhaallijn te pakken om de angst die iemand in zo'n situatie kan voelen neer te zetten. De tekst is echter te kort om me er als lezer echt in mee te nemen. Het is voorbij voordat ik besef dat het begonnen is. Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sorry mensen. Soms ben ik heel kort van stof. Toch ook wel een keer prettig?

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk Tja. Overkomt de beste ook. Ik vind trouwens dat je er in enkele zinnen goed in geslaagd bent om van verbazing naar schrik en paniek te gaan.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eerst blijf ik verbouwereerd achter, dan besef ik dat je in Groningen woont en wordt alles duidelijk. Ik vind het wel wat hebben deze korte 'Tja'. :nod: