Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#83 - Vijftig euro

‘Ik knal ze neer!’ ‘Wie?’ ‘Al die idioten!’ ‘Heb je een wapen dan?’ ‘Ja tuurlijk, duh!’ ‘Waar heb je dat ding dan?’ ‘Wat voor een ding?’ ‘Ja! Dat wapen verdomme!’ ‘In m’n jaszak, hoezo?’ ‘Nou, dat wil ik niet. Geen wapens hier, er wordt niemand neergeknald!’ 'Wie zegt dat?' 'Ja, ikke dus'. ‘Heb jij een wapen dan?’ ‘Nee, natuurlijk niet’. ‘Dus hou je mond, anders knal ik jou ook neer’. ‘Flikker op! Dat durf je heus niet!’ ‘Wat? Nee! Echt! Berg op!’ ‘Dat moet ik toch zelf weten? Jij, wapenloos persoon’. ‘Berg dat ding op of geef me je bier!’ ‘Echt niet! Ik heb mijn bier betaald’. ‘Zeer zeker niet. Het staat op een bonnetje, je moet nog betalen’. ‘Bekijk het maar mooi, als ik weg moet, dan betaal ik niet’. ‘Oké, das goed. Betaal nu toch maar, dan kun je daarna gaan’. ‘Hoeveel?’ ‘Vijftig euro, alsjeblieft’. ‘Alsjeblieft, vijftig euro’. ‘Tot morgen’. ‘Jij ook, slaap lekker. Later’.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Annemieke, een macho kroegtijger versus de barvrouw? Met een grote bek en een klein hartje. De wending na het wapengekletter is opmerkelijk te noemen. Hij laat zijn doekoe achter en wenst welterusten.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili, Ja dat klopt. Inderdaad een merkwaardige wending. Ben er zelf nog altijd verbaasd over :). Dank voor jouw reactie.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
jij moet in de misdaadpreventie gaan werken zo'n idiote dialoog dattie wel waargebeurd moet zijn

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jij moet in de misdaadpreventie gaan werken zo'n idiote dialoog dattie wel waargebeurd moet zijn
Er zit een kern van waarheid in de dialoog :). Dank voor jouw reactie.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
AnnemiekeBrink, Een typische Rembo & Rembo dialoog. ;)
Rembo & Rembo zijn cool! Misschien moet ik er nog wat poep aan toevoegen, dan is het nog beter. Dank je :).

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk gedaan! Het sterkt mij wel weer in mijn ideeën over het nut van dialooglabels. Vond het soms best lastig te volgen :$ maar dat ligt vast aan mij.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Annemieke, vreemde dialoog, heel vreemd, ja, dat vind ik ook. Begrijp er niet veel van, maar dat zal wel aan mij liggen! :rolleyes: