Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#82 Casanova

‘Ik kan het niet geloven An!’ Lieve houdt met één hand de flappen van haar kniehoge laarzen open. Voorzichtig laat ze haar been er tussen glijden, gelukkig, de panty blijft heel. ‘En dat terwijl jij dacht dat je altijd vrijgezel zou blijven!’, hoort ze Annabel door de telefoon. Ze grinnikt, ‘Nu weten we het dus, ik wachtte gewoon op de prins in de zwarte audi!’. ‘Oh meid, ik wou dat ik je even kon zien!’. ‘Haha, ik app je een foto! Maar nu moet ik ophangen, ik moet nog één keer mijn make-up checken!’ ‘Oke, ik spreek je. Enne…., geniet ervan!’ Lieve glimlacht en drukt haar telefoon uit. Die Annabel… Altijd het mooiste meisje van de klas maar toch haar vriendin. Even legt Lieve haar hand op haar hart, en nu trouw ik een casanova! Voor de spiegel controleert ze haar make-up. Al die luxe van Aston, hopelijk viel het niet op dat dit Action make-up was. Voorzichtig brengt ze nog wat oogschaduw aan. En als het wel opviel… het zou niet uitmaken. Aston hield van haar! De bel gaat, ze werpt nog één blik in de spiegel, ik ben er klaar voor! Ze pakt haar tasje van de tafel en loopt met een zwevend gevoel naar de deur. Vol verwachting maakt ze hem open en een stralend ‘Hoi lieverd’, komt al over haar lippen voor ze ziet dat er een oude mevrouw voor de deur staat. Een rode blos trekt over haar wangen. ‘O hallo’, hakkelt ze. ‘Mag ik even binnenkomen?’ ‘Euh nou, ik word zo opgehaald door mijn vriend.’ ‘Ik ben zijn moeder…’ Dan pas vallen Lieve de nog niet opgedroogde tranensporen op. ‘Komt u… komt u binnen’. Verward zet ze haar tasje weer weg. Als de vrouw zit zegt ze: ‘Aston zit vast voor fraude’.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt een prettige schrijfstijl. Tot het einde toe weet je de aandacht goed vast te houden. Ik heb het met plezier gelezen. Mooie zin: Dan pas vallen Lieve de nog niet opgedroogde tranensporen op.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een relatie met een misdadiger is wel het laatste wat je wil, maar dat weet je nooit van tevoren. Aangenaam naar voren gebracht; haar opgewektheid slaat om in ontzetting zonder veel woorden. Heel graag gelezen!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Dankjulliewel voor jullie feedback, echt heel fijn om te horen! Dialogen juist weergeven qua interpunctie vind ik inderdaad lastig, ik ga er mee aan de slag. Thanks! Teske

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het boekje van de schrijfbibliotheek, 'Schrijfstijl' staat helder beschreven hoe dingen zoals interpunctie horen en nog meer taalregels die handig zijn te weten. Ik vond dat je het verkneukelen van de hoofdpersoon heel aanstekelijk bracht. Sneu dat de droom uiteen spat...