Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#82 knoeien zonder boeien

De handen vrij dus pakken wat je pakken kan. Lovegrips, steunkousen, de rollator. De plastic rollers in het steelpannetje staan lekker te pruttelen. Nog anderhalf uur, dat lukt net. Volgende keer iets eerder opstaan. Even kijken in de map kleding: vorige week droeg ik die rode met bloemen. Kies ik nu een effen blauwe met opstaand kraagje, dat staat lekker doortastend heb ik van haar geleerd. Als ik nou alleen aan de voorkant een paar warmwaterrollers zet. Twee sigaretjes en ze kunnen er alweer uit. Beetje touperen, lak erop en nog een tikkie lippetippie om het helemaal af te maken. Computer aan, rollator buiten beeld duwen, net niet ver genoeg, wacht ik kan erbij met de infuusstandaard. Wat zie je er weer top uit zus, alles goed? Hoe doe jij dat toch om zo fit en kwiek en goodlooking te blijven?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is echt keeping up appearances. Met zelfs een infuusstandaard. Vlot geschreven. Door de telegramstijl krijgt het iets van kortademigheid en het gevoel van een snelle schets. Er zitten contrasten in, zoals snel handelen, terwijl er ziekte is.