Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#82 Het perfecte leven

Miss Perfect Op maandag fiets ik naar de supermarkt voor de boodschappen Op dinsdag dweil ik de vloer en verwijder je stoffige voetstappen Op woensdag sloof ik me uit en maak ik wat je het liefste eet Op donderdag werk ik je agenda bij zodat je niets vergeet Op vrijdag vul ik de wasmachine met rondslingerend goed Op zaterdag doe ik alles wat ik verder nog voor je doen moet Op zondag luister ik naar je spannende belevenissen deze week Piekfijn, perfect, te mooi om waar te zijn, als ik je eindelijk spreek Mister Right Op maandagavond zakt hij onderuit met een biertje voor de buis Op dinsdagavond sloft hij met zijn vieze werkschoenen door het huis Op woensdagavond maalt hij in zijn hoofd zonder te proeven Op donderdagavond zou hij het liefst in hogere sferen vertoeven Op vrijdagavond gooit hij zijn kleding van zich af en gaat in bad Op zaterdagavond mag hij eindelijk weer stappen in de grote stad Op zondagavond lult hij zijn vrouwtje de oren van haar domme hoofd En snapt niet meer waarom hij haar ooit eeuwige trouw heeft beloofd

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@niceway Een fijn stel;-) Leuk en ironisch geschreven Het wordt tijd dat zij haar biezen pakt en eens echt gaat leven.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@nyceway, zo ken ik je niet of, eerder, zo heb ik je nog niet gelezen. Je hebt uitgebreid en daar heb je goed aan gedaan. Je laat Perfect en Right op elkaar aansluiten en ik krijg nu een desolaat beeld van die twee. Heel amusant, deze ontluisterende rolverdeling.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe origineel gebracht! Door de week zit ze met alles en nog wat bezig, voor hém. Als je hem daarna leest, doet hij niet veel voor haar behalve lullen. Het gaat mooi over een naast elkaar leven. Mister Right vind ik toch niet haar ware! Grappig !

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mr Right heeft toch werkkleren aan, dus hij schijnt wel iets te doen. Het ontbreken aan reflectie valt mij op. Ze gaan door de handelingen heen, zonder elkaar echt te ontmoeten. Ik vraag me af of ze de man niet ziet knoeien...

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een unieke invulling, goed neergezet waar het om draait tussen die twee, en mijn conclusie is, opstappen en wegwezen.

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt voor de positieve reacties. Twee mensen kunnen langs elkaar heenleven in een relatie zodat ze niet meer weten wat de ander echt beweegt. Als je wilt kun je jezelf dan heel lang voor de gek houden.