Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

deleted

deleted

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als ik Luca lees, denk ik echt niet aan een jongen. Goed verhaal. Een paar opmerkingen. Voor " een komma en daarna met een kleine letter verdergaan.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Luca, een sfeervol verhaal, mooi taalgebruik. Een heftig thema. Raadselachtig slot (voor mij) Dapper dat je dit verhaal hier plaatst als dertienjarige Blijf vooral doorschrijven!

Rol

  • Anoniem
Hallo Luca, Mooi hoe je twee momenten in de tijd op dezelfde locatie beschrijft. Met oog voor detail. Mooi gedaan! Ik vermoed dat er in het tweede stuk niet meer getreurd wordt om een vogeltje, maar om opa? Dat is in ieder geval het gevoel dat ik erbij krijg, maar helemaal duidelijk wordt het me niet. Tip: Her en der doe je net iets te veel je best om aan te geven wie wat tegen wie zegt. Soms hoef je het niet te noemen, maar blijkt het uit de actie. Twee voorbeelden. “Het kon echt niet meer wachten, het moest nu gebeuren.” Zegt mijn opa tegen mij. mag zijn: “Het kon echt niet meer wachten, het moest nu gebeuren," zegt opa. “Ach ja.” Zegt hij, terwijl hij op een van de tuinstoelen gaat zitten. mag zijn: “Ach ja.” Hij gaat op een van de tuinstoelen zitten. Schrijfcoach Corrie