Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#80 Leeg blad

Ik staar naar het lege blad voor me. Niets komt er in me op. Ik ben te depressief om ook maar één letter op papier te zetten. Na een half uur zinloos turen, besluit ik een winterslaap te houden. Ik hoop dat iemand mij hartje zomer wakker maakt. Zo niet, ook geen probleem. De schrijfwedstrijd die ik gewonnen heb, interesseert me geen moer. De prijs was een reis naar Quatar. Daar heb ik echt geen zin in.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, ik begrijp volkomen dat je niet naar Quatar wilt afreizen. Wat een land. Wel wil ik graag weten welke schrijfwedstrijd je hebt gewonnen en of eenieder in huize Tja is hersteld.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van depressief gesproken, compacter kan niet! Elke geschreven letter is er 1 te veel! Veelzeggend, zonder er veel woorden aan vuil te maken! ;)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb een poosje een schrijfopdrachtenpauze genomen. Helaas heb ik geen enkele wedstrijd gewonnen. Dat maakt me ook niet uit. Geen ruzie in de tent, Mili. Het was ook een hele inspanning, Marlie.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kort, krachtig en uiterst depressief. Het kan me ook niets schelen, dat ik die wedstrijd gewonnen heb

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, ik heb genoten van je stukje. Op en top Tja. Heerlijk zo even tussendoor. Waarom zou je 350 woorden schrijven als je depressief bent en absoluut niet naar de zon wilt? Groot gelijk :) Super gedaan.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Onder hartje zomer versta ik dat het midden zomer is en de zon hoog aan de hemel staat.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onder hartje zomer versta ik dat het midden zomer is en de zon hoog aan de hemel staat.
Okay, dan weet ik wanneer ik je wakker kan maken. :p