Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht#79B - Het ontwaken van Clint Eastwood

Het ontwaken van Clint Eastwood Twee rechercheurs in een hopeloos ouderwets uniform staan aan het voeteneind van het ziekenhuisbed waarin ik lig. Ze zwaaien met mijn smartphone en eisen uitleg. Waarschijnlijk hebben hun harde stemmen mij uit mijn mooie droom gerukt. In mijn droom was ik een bloedmooie, sexy vrouw. Op mijn countrylaarzen en een korte bontjas na, was ik poedelnaakt en danste ik heupwiegend op de toonbank van een sublieme pub. Mannen lieten hun van lust glinsterende ogen over mijn stevige borsten en billen glijden. Ik genoot ervan. Het meest van al genoot ik van de bankbiljetten die ze in de zakken van mijn bontjas propten. Het plafond van de pub bestond uit spiegels waarin ik mezelf kon bekijken. Ik zag dat ook mijn ogen glinsterden en beloftes deden naar de opgewonden, joelende bende voor me. Ik voelde mijn lichaam gloeien als nooit tevoren. Ik was “in the mood for love”. Zoveel was zeker. Een knappe man die een beetje verderop tegen de muur leunde, met zijn handen in zijn zakken en zijn gezicht in een onverschillige plooi, had mijn belangstelling. Het was voor hem dat ik mijn meest “sexy ik” toonde. Voordat ik aan mijn act begon had de barkeeper mij de man aangewezen. “Die moet je zien te strikken”, had hij gezegd met een big smile. “Dan is je luxebedje gespreid.” Bij het woord “gespreid” maakte hij een obscene beweging, die mij normaal geërgerd zou hebben, maar vanavond was ik in een vreemde bui. De beweging wond mij juist op. Een gevoel dat mijn lichaam al jaren niet meer bekropen had, nam bezit van me. Op een gegeven moment kwam de knappe man naar voren, klom behendig op de toonbank, nam me in zijn armen. Klemvast. Ik kon me niet bewegen. En toen kuste hij mij, hongerig, wellustig, zelfs wat wreed. Mijn lippen werden gekneusd. Gelukkig stak hij daarna niet zijn tong in mijn mond, maar likte zachtjes de binnenkant van mijn lippen. Na een eeuwigheid liet hij me los en zei: “Hoy, mijn naam is Clint. Clint Eastwood. Aangename kennismaking.” Ik hief mijn gekneusde mond omhoog. Verlangend zijn lippen weer op de mijne te voelen. We versmolten met elkaar. De muziek stopte, de lichten gingen uit, de kaarsen doofden, de joelende bende sloop muisstil naar buiten. De wereld stond stil. Ik verloor het bewustzijn.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Blavatski, u bent een beetje laat, ik hoop dat schrijfcoach @Annemieke u wel opmerkt. Ik geef u op een briefje dat onze @Marietje groen gaat zien van jaloezie als zij u leest. Wat een wulps verhaal, ik kom er niet van bij. Ik vind het fenomenaal! (sublieme pub; prachtig!/drie keer gekneusd mag minder gekneusd ;))

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mili, dank je wel voor het fijne commentaar; ik zal zeker één kneuzing elimineren. Ik las pas vanmiddag deze extra opdracht en had er wel zin in. Ben blij dat het gelukt is toch één Soller enthousiast te zien over mijn wulpse inzending. :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Willemina, dank je wel voor je bezoekje en het grappig commentaar. :o Jaja, Blavatski bezit veel hoekjes en kantjes! Je hebt nog niet de helft gezien! :) :) :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marietje, wat een heerlijke, enthousiaste reactie. Dank je wel. Inderdaad, ik moet go, go, go en uit mijn comfortzone kruipen, nog meer durven en uitproberen. Gaan we doen. :o Die groene smiley vind ik een echte vondst!!! Ga ik onthouden.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Blavatski, Zoals Mili zegt: Marietje moet bijna groen zien. Wat een bijdrage! Waar vreemde buien toe kunnen leiden. Heel erg on-sol :). Heel erg mooi, Blavatski.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank U Annemieke om langs te komen en voor het positieve commentaar. U doet me blozen. :o Het was ook een speciale opdracht! Mag ik vragen wat U bedoelt met "heel erg on-sol"? Is dat goed of juist niet? Dank voor het antwoord. :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank U Annemieke om langs te komen en voor het positieve commentaar. U doet me blozen. :o Het was ook een speciale opdracht! Mag ik vragen wat U bedoelt met "heel erg on-sol"? Is dat goed of juist niet? Dank voor het antwoord. :o Marietje heeft me inderdaad een groen smileke toebedacht. :nod: