Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#79b clint eastwood, maar dan zonder

wekelijkse schrijfopdracht #79b: clint eastwood Het begon natuurlijk met de laarzen. Die laarzen, ja, die je daar in je hand hebt. Goeie laarzen. Echt leer. Dat voel je niet alleen, dat kun je ook ruiken. Ja, nee, het hoeft niet. Ik heb ze natuurlijk ook al een poos. Comfortabel als sloffen, stevig als soldatenkisten. Goed klikkende hakken ook. En mooi. Maar dat had je al gezien, natuurlijk. Nou, die laarzen dus. En dan een bontjas. Daar ben ik op zich niet zo kieskeurig in, bontjassen. Warm en zacht, da's natuurlijk fijn. Da's altijd fijn. Niet alleen in jassen. Heb je een meisje? Hoeft niet echt jouw meisje te zijn, natuurlijk. Het gaat om het gevoel. Warm en zacht, dus. Maar dat zijn bontjassen eigenlijk altijd wel, vandaar dat ik dan verder niet zo kieskeurig ben. Kijk, het moet natuurlijk niet kriebelen. Dan ben je nergens, als het kriebelt. Dat kan natuurlijk niet. Dus. De combinatie is niet vanzelfsprekend. Dat weet ik ook wel. Natuurlijk. Ik ben niet gek. Dat niet. Maar goed, het is wel sexy natuurlijk, en dat is toch wel een beetje mijn ding. Nu zie ik je denken: dat verklaart helemaal niets. En daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar laten we eerlijk wezen, hoe belangrijk is dat nou helemaal? Mijn laarzen zijn bloedmooi, mijn lijf nog mooier en zo'n bontjas legt dan net de juiste nadruk. Daar moet je gewoon nog eens goed naar kijken. Kijk, dan doe ik hem zo aan -heerlijk warm en zacht, had je dat al gevoeld? Het voelt nog beter met een lijf erin. Vooral mijn lijf. Ja, voel maar. Natuurlijk. Nee, ik ben niet zo verlegen. Kijk, zo. Dat voelt goed. Toch? Ja, natuurlijk. En dan dus die laarzen. Ik zal ze ook even aantrekken. Om het beeld compleet te maken. Dan begrijp je het vanzelf beter. Zo. En luister. Hoor je die klik? Klikklikklik, hier kom ik. Heerlijk. Nou, dat schreeuwt om een selfie natuurlijk. Een selfie, ja. Natuurlijk weet je niet wat dat is, het duurt nog jaren voor iemand dat weet, maar dat maakt nu even niet uit, voor de rest ben ik toch ook niet heel samenhangend. Op een dag is het vanzelfsprekend selfies te maken. Vooral wanneer je er op je lekkerst uitziet, natuurlijk. Zoals ik met mijn laarzen en bontjas. Kijk, maar. Geneer je niet. Dan neem je dus je telefoon. Geneer je je nou toch, of wat sta je te giebelen? Oh, ik vat hem. Nemen, natuurlijk. Haha, ik neem mijn telefoon. Heel volwassen, hoor. Ja, dit is dus mijn telefoon. En daarmee maak ik dan een foto van mijn lekkere zelf. Of ik druk op dit andere knopje en reis door de tijd. Natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, you are back! Dit heb je heel mooi geschreven. Dus. Natuurlijk. :) En proef ik nou héél onschuldig een vleugje spot in die selfie verheerlijking? Niet alles van de opdracht staat erin maar 'who cares?' ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, Niet alles van de opdracht staat erin)
Niet? De opdracht was toch "schrijf je verklaring in 450 woorden." Dat heb ik gedaan. Het was niet eenvoudig op exact 450 uit te komen, heus niet, maar de opdracht was streng, niet ongeveer, niet maximaal, maar 450. Ik was best trots op mezelf. Er staat nergens dat die verklaring steekhoudend, samenhangend, overtuigend of volledig moet zijn. Koosnaampjes van het verplegend personeel houd ik graag voor me. Kan een mens nog beetje privacy bewaren tegenwoordig? ;) Dank voor je vrolijke reactie!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, Niet alles van de opdracht staat erin)
Niet? De opdracht was toch "schrijf je verklaring in 450 woorden." Dat heb ik gedaan. Het was niet eenvoudig op exact 450 uit te komen, heus niet, maar de opdracht was streng, niet ongeveer, niet maximaal, maar 450. Ik was best trots op mezelf. Er staat nergens dat die verklaring steekhoudend, samenhangend, overtuigend of volledig moet zijn. Koosnaampjes van het verplegend personeel houd ik graag voor me. Kan een mens nog beetje privacy bewaren tegenwoordig? ;) Dank voor je vrolijke reactie!
Ik ga ze niet tellen, ik ga ze niet tellen. Ik ga ze NIET tellen! Potverjanhinnekont, het zijn er precies 450! Privacy? Bestaat dat nog? :lol:

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een heerlijk vlot lezend, monoloog/ verklaring. :nod: Lekker hak op de tak, met de vaart erin. :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het moet vrij absurd zijn voor mensen van voor het selfie-ikke-ikke tijdperk om te begrijpen dat het heel normaal is om jezelf altijd te fotograferen, terwijl je heel goed je best doet om te laten zien hoe leuk en lekker je bent. Veel mensen gaan ook om met telefoons alsof ze ze willen nemen. Zelf heb ik ook een innige band met mijn telefoon. Gelukkig voor de echtgenoot is mijn telefoon geen knappe man. Maar met je telefoon door te tijd reizen, dat is wel heel erg gaaf. Daarmee kun je echt de blits maken. 'Dit ben ik in mijn bontjas op mijn cowboylaarzen. Ik vierde gister de jaarwisseling van 1971/1972. In het ziekenhuis moest ik een verklaring afleggen en ik zag er vet lekker uit'. Grappig verhaal. Het loopt ook lekker. Dat hak op de tak vind ik altijd wel leuk.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag schrijvenmaar, je doet in dit verhaal je naam eer aan: schrijven maar. Van de hak op de laars en een niet kriebelende bontjas. Graag gelezen. Veel show en weinig tell, zoals het hier op SOL aan ons geleerd wordt! ik zag het allemaal voor me. :o