Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#76 Klimaattop 30-11-15

Op zoek naar de nooduitgang van de vooruitgang.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: Zo is het maar net! Gisteren wandelde ik door een natuurgebied onder een windmolen door en toen schoot deze door mijn hoofd: Schone energie levert een vervuild landschap...

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Etiket, ik vind het knap gevonden en in de context van je titel treffend. Al leidt de vooruitgang gelukkig niet louter naar nooduitgangen. ("De goede oude tijd is de tijd dat onze voorouders het zo slecht hadden"). Nooduitgangen zijn altijd al van belang geweest. Naast talloze andere deuren.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Leuk, al die reacties. @Tja: ik ben niet dapper genoeg om als eerste door een vreemde deur te gaan... @Blavatski: het is eigenlijk een groepsfoto van mijn hondje en haar duizenden Spaanse vriendjes die als verstekelingen in haar bloed zitten verstopt. Gelukkig bestaan daar tabletjes voor. @Marietje: ook een goeie! Maar kijk wat uit met windmolens die dingen door je hoofd schieten - kan niet gezond zijn ;) @elisevdr: zeker heeft de vooruitgang niet enkel nadelen, helemaal akkoord! Gelukkig hoeven we geen nuances of bijwerkingen in slogans te verwerken. Haribo maakt kinderen blij, voor hun tanden is't een lynchpartij of Fun, daar begint de pret, tot uw kleine stampvoetend staat te brullen voor elk stuk speelgoed dat hij niet krijgt klinkt toch iets minder aantrekkelijk :p . @Frank Noe: bedankt! Goed idee trouwens: een scheurkalender met elke dag een deprimerende spreuk over het milieu (misschien wil Prozac wel adverteren). :unibrow: