Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#76 Vluchtelingenproblematiek

Politici maken geen keuze maar sluiten wel af met een #.

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Tof! Sociaal actief zijn ze allemaal en hun meningen zijn overal op het internet wel te lezen. Maar echt duidelijk zijn ze niet. Wat met de vluchtelingen op lange termijn?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Willemina, sommige zaken overvallen ons, jammer genoeg! Wie had deze ontwikkelingen voorzien? Geen enkele politicus toch? Maar de mensheid heeft al voor ergere vuren gestaan. Wir schaffen dasz! :confused:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tof! Sociaal actief zijn ze allemaal en hun meningen zijn overal op het internet wel te lezen. Maar echt duidelijk zijn ze niet. Wat met de vluchtelingen op lange termijn?
Dank voor je reactie Pieter. Het probleem is ook complex maar de besluiteloosheid heeft veel levens gekost en je komt er niet met alleen grenzen dicht gooien.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi gevonden dat #. Ik zou op dit moment ook geen politicus willen zijn.
Dank voor het lezen en reageren Nyceway. Met het ouder worden stijgt mijn interesse in politiek maar interesse maakt van mijn niet automatisch een goede politicus :) .

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Willemina, sommige zaken overvallen ons, jammer genoeg! Wie had deze ontwikkelingen voorzien? Geen enkele politicus toch? Maar de mensheid heeft al voor ergere vuren gestaan. Wir schaffen dasz! :confused:
Blavatski, Regeren is vooruitzien ;). Dank voor het lezen en reageren. De tijd zal het leren.