Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#76 Sommige plagen

o, wat verlang ik terug naar die goede oude tijd toen we door een schrijfopdracht aangedreven -soms braaf op dictaat maar zeker ook eigengereid- verhalen van wel driehonderd woorden schreven Sommige plagen duren slechts een week.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Lol @Dos. Ben je zo ontheemd? Het voelt wel kaal, dat ben ik met je eens. Als jij maar in je fantastische haardos blijft zitten, twee nonnenvleugels met een kapelaansscheiding in het midden. Ik weet zeker dat je bij de volgende opdracht, na deze onthouding, je lezers dubbel geconcentreerd creatief zult verleiden. :nod:

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een geplaagde aap over de bol strijken is van levensbelang, maar laat de scheiding in vredesnaam intact! Nog vijf nachtjes slapen Dos! :{}

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lol @Dos. Ben je zo ontheemd? Het voelt wel kaal, dat ben ik met je eens. Als jij maar in je fantastische haardos blijft zitten, twee nonnenvleugels met een kapelaansscheiding in het midden. Ik weet zeker dat je bij de volgende opdracht, na deze onthouding, je lezers dubbel geconcentreerd creatief zult verleiden. :nod:
Ach, dat ontheemde gevoel valt wel mee. Maar een leuke schrijfopdracht vind ik het deze week niet. Hij spaart wel tijd. Haha, nonnenvleugels met kapelaansscheiding. Met ter completering een kaal geschoren plekje op de kruin.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een geplaagde aap over de bol strijken is van levensbelang, maar laat de scheiding in vredesnaam intact! Nog vijf nachtjes slapen Dos! :{}
Dat zei mijn moeder vroeger ook, voor het slapen gaan, als ik vroeg hoeveel nachtjes slapen nog voor we op vaknatie zouden gaan. Het aantal nachten duurde daardoor eens zo lang.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat had best in tien woorden gekund: Verlangen naar driehonderd. Smachten naar dertig keer tien. Oh, weemoed en nog de tweehonderdennegentig plus. (Om maar wat opties te noemen)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat had best in tien woorden gekund: Verlangen naar driehonderd. Smachten naar dertig keer tien. Oh, weemoed en nog de tweehonderdennegentig plus. (Om maar wat opties te noemen)
Sommige plagen duren slechts een week. = zes woorden

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch wel een apenstreek deze weekopdracht. Ik heb nu echter mooi alle tijd om plaatjes te bekijken. Je hebt best wel mooie rode lippen Dos, dat valt me nu pas op. Gloeperige oogjes ook. En dat naast al die eerder genoemde uiterlijke kenmerken. Ja. Best bijzonder.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch wel een apenstreek deze weekopdracht. Ik heb nu echter mooi alle tijd om plaatjes te bekijken. Je hebt best wel mooie rode lippen Dos, dat valt me nu pas op. Gloeperige oogjes ook. En dat naast al die eerder genoemde uiterlijke kenmerken. Ja. Best bijzonder.
De lippen van van Dior en het kapsel van Betty op de hoek. Gloeperige ogen, daar heb ik nog nooit van gehoord. Het klinkt vriendelijk, heel anders dan gluiperige ogen.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het met je eens, Dos. Ik vond het niet echt een leuke opdracht, misschien ook omdat die wat al te dicht bij mijn dagelijks werk ligt. Op de een of andere manier kan ik het woord 'slagzin' niet rijmen met rampen als 9/11 en MH17. Het voelt wat oneerbiedig. Het is ook niet zo dat er een copywriter is gaan zitten voor "Je suis Charlie" - wacht even - Even wat onderzoek gedaan. "Je suis Charlie" is bedacht door een 'art director' annex muziekjournalist. http://www.huffingtonpost.com/2015/01/07/je-suis-… https://en.wikipedia.org/wiki/Je_suis_Charlie#.22… Er kwam trouwens bij het lezen van de opdracht wel direct een zinnetje bij me op nav 9/11, namelijk: Together we stand En zo doe ik stiekem toch nog een beetje mee. Maar toch vind ik de opdracht een beetje meh.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sluit me er helemaal bij aan. een kekke slagzin bij een ramp is niet meteen echt iets wat een mens wilt zien. "Komt dat zien komt dat zien Linda de Mol is op tien" Dat is pas een ramp.