Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht # 76 - terreur

Ook voor de terreur slaat eens "La dernière heure!" (In Parijs zaten ze hand in hand op een terras. Nu zien we pas hoe mooi dat was!)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, dat is het wel. Maar als het het einde is van terreur, dan is het ook het einde van gezeur.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook voor de terreur slaat eens "La dernière heure!"
Jammer, Blavatski, ik geloof er niks van. De Almachtige God heeft het zelf als strafmiddel geïntroduceerd toen hij het land van zijn volk tot over de hoogste bergtoppen onder water zette. Wij mensen zijn bij Hem in de leer gegaan. Terreur is van alle tijden; zo lang we leven. Daar help geen moedertje lief aan. Wat niet inhoudt dat we het niet moeten bestrijden, ook al leren we Hem daarmee een lesje.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Maddbrug voor je reactie. Laten we hopen dat het inderdaad ooit eens goed gaat draaien hier op aarde, voor onze kinderen en kleinkinderen en alle levende wezens, de aarde incluis. :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dos, dank je wel voor je reactie. Ik weet niet welk antwoord ik op je reactie moet geven. Er stond een paar dagen geleden een prachtige regenboog voor mijn venster. Ik hou me daar maar aan vast. Ik moet wel... :confused:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dos, dank je wel voor je reactie. Ik weet niet welk antwoord ik op je reactie moet geven. Er stond een paar dagen geleden een prachtige regenboog voor mijn venster. Ik hou me daar maar aan vast. Ik moet wel... :confused:
Als je behoefte aan houvast hebt, kun je dat het beste doen. Je weet dat er potten met goud aan hun uiteinden staan?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Bart, ik heb behoefte aan houvast... De potten met goud die bij de regenboogboog horen, dat wist ik niet. Leuk om nu te weten. Maar weet je, Bart, ook dat heeft me geen houvast gegeven. Ik had ze, ik heb ze letterlijk mogen gebruiken, en toch sta ik hier met lege handen. Ik ben zeker geen Charley, eerder het tegendeel, ik ben de leegte tussen die aanhalingstekens. Nu op dit moment. Morgen zal het hopelijk weer beter gaan. :)