Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#76 - 3 januari 2015

Het (be)spreekt nog steeds. Genie-iaal.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Heb je het over Van Gogh? Er is heel veel gebeurd op 3 januari 2015, maar ik weet niet welke gebeurtenis je bedoelt.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili, amper gecodeerd. Gericht aan de Limburger een eindje hierboven of hieronder. :) @Tja, Het was een dag met grootse gevolgen. Urenlange gevolgen. Niet met Van Gogh. Of misschien ook wel.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Annemieke, jouw geniale Limburger, de besproken ramp en grootse gevolgen, misschien wel met Vincent? Nu wil ik het weten ook. Of misschien ook niet. :rolleyes:

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Elyse, drie januari toen begon het gesprek. Tot op heden is het gesprek niet afgelopen. Limburgers (in ieder geval deze) blijken een verrijking voor de geest :).

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op 3 januari 2015 riep Limburg de onafhankelijkheid uit. Op hoog niveau werd en wordt er nog steeds over gebakkeleid. Alle moeite werd er genomen om het onder de pet te houden. Blijkbaar heeft er toch iemand gelekt. Komt in Den Haag wel vaker voor.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vat m nog niet.
Drie januari jongstleden begon het gesprek. We zijn nog niet uitgesproken. Niet direct belangrijk voor de mensheid. Wel voor mijn vermaak.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een kwestie van doorpraten dus. Maakt het nog uit waarover?
Het maakt werkelijk niet uit. Van ezels tot en met een andere galaxy, het kan allemaal.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vat m nog niet.
Drie januari jongstleden begon het gesprek. We zijn nog niet uitgesproken. Niet direct belangrijk voor de mensheid. Wel voor mijn vermaak.
Je spreekt nog steeds in raadsels. Voor de draad ermee, Jannemarieke.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vat m nog niet.
Drie januari jongstleden begon het gesprek. We zijn nog niet uitgesproken. Niet direct belangrijk voor de mensheid. Wel voor mijn vermaak.
Je spreekt nog steeds in raadsels. Voor de draad ermee, Jannemarieke.
Potdorie. Niet meer en niet minder. Sinds drie januari spreek ik met ene R.O. uit L. Dat was het. A small step for a man, one giant leap for mankind.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vat m nog niet.
Drie januari jongstleden begon het gesprek. We zijn nog niet uitgesproken. Niet direct belangrijk voor de mensheid. Wel voor mijn vermaak.
Je spreekt nog steeds in raadsels. Voor de draad ermee, Jannemarieke.
Potdorie. Niet meer en niet minder. Sinds drie januari spreek ik met ene R.O. uit L. Dat was het. A small step for a man, one giant leap for mankind.
Nee Hannemieke, dat was het nog lang niet, wij willen alles weten. Spookt die R.O. uit L. ergens hierboven of beneden rond? In welke SOL-hoedanigheid? Nu duidelijke taal graag. Wij kunnen niet aan de gang blijven, hebben ook nog andere dingen te doen.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb inderdaad ook nog veel andere dingen te doen. Te beginnen met een bezoekje aan bakker Fred voor een verse croissant. Bakje koffie erbij. En een krant lezen over deze prachtige wereld. Niet in een ochtendjas trouwens, ook zonder hagelslag. Als ik dat heb afgerond, denk ik nog eens na over #76.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Annemieke Brink, Je schreef in #16
Sinds drie januari spreek ik met ene R.O. uit L. Dat was het. A small step for a man, one giant leap for mankind.
Daar zit mogelijk een briefroman in - en dat is sinds De historie van mejuffrouw Sara Burgerhart van Betje Wolff (1738-1804) en Aagje Deken(1741-1804) niet meer voorgekomen. Publiceren zou ik zeggen!

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vat m nog niet.
Drie januari jongstleden begon het gesprek. We zijn nog niet uitgesproken. Niet direct belangrijk voor de mensheid. Wel voor mijn vermaak.
Je spreekt nog steeds in raadsels. Voor de draad ermee, Jannemarieke.
Soms raak je met iemand aan de praat. Zomaar, zonder dat het echt nodig is. Dan blijkt het dat je urenlang onzinnig kunt ouwehoeren met iemand en dat dat nooit saai raakt. R.O. uit L. is lachen en een hele gebeurtenis. Een ware doos van Pandora maar dan zonder ellende, ziekte en tegenslag.

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
als fan van Ramsey Offermans zal ik dat risico moeten nemen
Das heel typisch. Veel van zijn fans zijn (getrouwde) vrouwen met kinderen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als we zo door gaan, schrijft de feuilleton zich vanzelf. Getrouwde vrouwen, die heimelijk vreemd zouden willen gaan ... (om wat spanning in het verhaal te brengen). Arme kinderen.