Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #71- Niet vertellen maar vertonen

Na een fantastische avond samen met hem kon je de slaap maar moeilijk vatten. Je voelde jezelf beneveld, maar het kwam niet door alcohol. Nee, in gedachten zag je steeds maar zijn glimlach en diepblauwe ogen. Vanmorgen maar vroeg opgestaan en nu zit je aan het ontbijt. Geen thee vandaag, nee liever een bak koffie om uit je roes te ontwaken. Koffie zonder suiker, dat vind je niet om te pruimen. Met je gedachten er niet bij, snuffel je in het keukenkastje. Suiker, peper en zout, je hebt het in dezelfde blauwe voorraadpotten opgeslagen. Met een glimlach neem je een slok koffie. Gatverdamme, zout!

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het wat jammer dat het verhaal over een ander gaat. Hierdoor is het afstandelijk terwijl het verhaal wat mij betreft meer verdiend, want ik kan helemaal mee in die verwarde verliefdheid. Die is mooi neergezet.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vraag mezelf af of de tweede persoon hier het juiste effect heeft. M.i. wel als je het iemand verwijt dat degene zo verliefd is of misschien zelfs vreemd gaat. Het niet met je gedachten erbij zijn heb je goed getoond. :)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties. Omdat er wordt gezegd dat het schrijven in de je/jij vorm moeilijker is, heb ik het een keer geprobeerd. Het is tenslotte een schrijfoefening. Groeten, Ton Zevenhoven