Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 71 Lief zijn

Als ik toch eens lief zou kunnen zijn. Ik ben onhandig, ruw en soms zelfs bot. Dat lijkt vanzelf te gaan, terwijl het vanbinnen heel anders voelt. Ik maak er inmiddels niet meer zo’n probleem van. Ik ben een einzelgänger of noodgedwongen geworden misschien, maar goed, op dit moment zit mijn gedrag me wel weer in de weg. Ik voel me licht, bijna zwevend en heb allerlei leuke plannetjes in mijn hoofd, waar ik me stiekem erg op verheug. Mijn huis is opgeruimder dan ooit, de ramen zijn helder en ik ben het liefst aan het dansen. Ik luister naar het gekwetter van de vogeltjes en verlies mezelf daar helemaal in. Kun jij me helpen, vertellen hoe ik dit gevoel overbreng naar haar? Is beginnen met een brief misschien een idee?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Resa, de andere partij blijft buiten beeld. Jammer. Misschien de twee vragen aan het eind vervangen door die brief - dan rest je nog 1 zin voor het antwoord. Noot: brieven zijn zeldzaam geworden, dat verhoogt de kans op succes. dingetje: 'Ik maakte er inmiddels...' maak daar 'ik maak' van

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och, help: de HP is verliefd! ;) Hij of zij stroomt duidelijk over van energie. Ik vraag mezelf af, waarom de twijfel over het lief kunnen zijn. M.i. heeft de HP lef nodig om het haar te kunnen vertellen. Bij mij komt het vreemd over dar de derde zin ineens in de verleden tijd staat. Een leuke hartenkreet van een verliefd persoon. :)

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks Marietje en Jan. Ik heb het veranderd.. het stond in de verleden tijd omdat de hp er op dit moment wel weer een probleem van maakt. Maar het klopt, het las niet lekker! Marietje, de twijfel over het lief zijn zit er in dat de hp altijd anders overkomt dan het vanbinnen voelt, harder en botter dan zijn bedoeling is. Kennelijk zit daar een blinde vlek waarvoor hij bang geworden is.