Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#71 Verlangen

Sierlijk glipt ze de slaapkamer in. Ze weet dat hij daar is. Ze wil hem nu. Zou hij haar verwachten? Sidderend van verlangen sluipt ze langs het bed. Alleen de gedachte al hem onverwacht te kunnen bespringen, maakt haar wild. Hij staat ineens helemaal stijf, hij weet dat ze er aan komt. Ze kan niet langer wachten, het is nu of nooit. Een grote sprong en heeft ze hem te pakken. De muis.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Een kat en muis spelletje opgetekend door een schildpad :) De verliefdheid spat er niet van af maar het verlangen des te meer, grijns.. Hij staat ineens helemaal stijf bracht me even in verwarring. Wel apart dit.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Originele invulling! :D Inderdaad is het (genoemde) verlangen groot, maar ik voel het als lezer niet. Jammer van het benoemen van de muis in de laatste zin. Hoe zou je dit kunnen omzeilen?

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel goed bedacht! ook knap zo weinig woorden. Voor mij was de muis juist een mooi moment, dat ik het ineens helemaal anders zag. Niet weghalen hoor! En ik zag dus pas in de opmerkingen dat het om een kat gaat. Nou ja, nu twijfel ik wel een beetje aan mezelf...;) Toch maakt dit de tekst alleen maar beter :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, @Marietje, @Eline77, Dank voor jullie commentaar. De muis in de laatste zin is de clou. Zonder die zin kan het eigenlijk nog overal naar toe. En gewoon die twee woorden, scherper kon ik het niet bedenken.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben wel blij dat je de muis genoemd hebt, anders had ik er niets van begrepen :o. Het verlangen is erg mooi verwoord en daar ging ik helemaal in mee.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben wel blij dat je de muis genoemd hebt, anders had ik er niets van begrepen :o. Het verlangen is erg mooi verwoord en daar ging ik helemaal in mee.
Dank je. :-)