Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 71 Zon en regen

Ze heeft de zon op haar gezicht. Haar ogen glanzen. Haar mond lijkt roder, maar hij ziet het niet. Kijkt uit het raam en volgt het grillig spoor van regendruppels. Zij volgt zijn blik, probeert hem in de spiegeling te vangen. Hij merkt het niet. Dan zoekt haar knie de zijne. Ze raakt hem aan en plotseling is hij bij haar. Koestert hij zich in de warmte van haar stralen. En komt thuis in haar ogen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Haar mond lijkt roder, maar hij ziet het niet.' Deze zin zegt mij dat ze elkaar al eens eerder hebben ontmoet. Toch vertelt de rest van het verhaal hoe ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Ik heb namelijk het gevoel dat ze naast elkaar in de trein zitten. Of zit ik er helemaal naast?

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ik dacht eigenlijk: roder dan andere monden. Gewoon opvallend rood. En eigenlijk is het beide: ze hebben elkaar al eerder ontmoet, maar tegelijkertijd zien ze elkaar als was het voor het eerst. Ze zitten tegenover elkaar. In de trein. Of in de bus. Dank voor je vragen !

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
mooi stilleventje alleen 'haar mond lijkt roder, maar hij ziet het niet' is een ongemakkelijke zin - wie is er dan om de vergelijking te maken? en inderdaad is niet duidelijk roder dan wat.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeker mooi! :nod: Het inspireerde me tot het volgende resultaat: De zon schijnt in haar ogen volgen het grillige spoor van regendruppels op het raam probeert zij hem in de spiegeling te vangen. Hij ziet het niet zijn knie zoekt de hare plotseling is hij bij haar. Zijn verdriet verdampt door haar stralen verwarmen zijn hart. ( Excuses: ik doe dit nooit... :o )