Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 71Om te liefkozen

Om te liefkozen 'Godsklerejezus, wát een dijen, wát een schonken. Rondingen om bij weg te dromen, om vrijelijk te watertanden, te liefkozen en te wrijven. Eén brok sensuele erotiek. En die flánken... strak en slank als van een dolfijn. Met een bumper die een stootje kan verdragen en lonkende koplampen. Haar te berijden... een orgastisch genoegen.' Porsche Cayenne.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, orgastische woorden gebruik je die de spanning opvoeren. Schonken is mijn favoriet. Het jammere is - omdat het maar om een paar regels gaat - dat ik je onthulling, de Porsche, ogenblikkelijk las. (typo in je titel)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, orgastische woorden gebruik je die de spanning opvoeren. Schonken is mijn favoriet. Het jammere is - omdat het maar om een paar regels gaat - dat ik je onthulling, de Porsche, ogenblikkelijk las. (typo in je titel)
Mili, als je gulzig of diagonaal leest, dan krijg je dat. Dank voor je opmerking. Liefzoken is wel een mooi woord. Niet?!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, liefzoken is prachtig en doet mij weer aan hele andere woorden denken die ik hier niet durf op te schrijven. Gulzigheid kenmerkt mij, goed gezien. ;)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, liefzoken is prachtig en doet mij weer aan hele andere woorden denken die ik hier niet durf op te schrijven. Gulzigheid kenmerkt mij, goed gezien. ;)
Ik associeerde liefzoken met klepzeiken, maar durfde dat hier in eerste instantie niet op te schrijven. Zo ordinair. Waar moest jij aan denken? Niet dralen, meteen kleur bekennen. Toe maar.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, nou ja, van die woorden die jij wel op durft te schrijven. Met korte en lange ij's. Je weet best dat ik schuchter ben en platitudes vermijd. Ga nu met je Porsche spelen. :D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, nou ja, van die woorden die jij wel op durft te schrijven. Met korte en lange ij's. Je weet best dat ik schuchter ben en platitudes vermijd. Ga nu met je Porsche spelen. :D
Zo crytisch en niets-zeggend heb ik je nog nooit meegemaakt, Mili.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schonken, ja, da's een heerlijk woord! En je ritme is ook al zo fijn deze week. "om vrijelijk te watertanden, te liefkozen en te wrijven" is een prachtig eenvoudige verwoording van menselijk verlangen. En je clou was nog grappig ook.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou jaaah! :confused: Mijn reactie niet geplaatst doordat de site eruit floepte. Ik schreef dus: Dure auto's, echte liefde! :thumbsup: Grappig dat de HP de auto als iets vrouwelijks beschouwt. Als ik een mooie sportauto in mijn achteruitkijkspiegel zie, ga ik vloeken als een bootwerker. Dus het zal wel zo werken! ;)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Dos, In mijn volgend leven wil ik als :o Porsche Cayenne geboren worden!
Blavatski, zo grof vleeskeurend wil jij toch zeker niet bemind worden?!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schonken, ja, da's een heerlijk woord! En je ritme is ook al zo fijn deze week. "om vrijelijk te watertanden, te liefkozen en te wrijven" is een prachtig eenvoudige verwoording van menselijk verlangen. En je clou was nog grappig ook.
En dan te bedenken dat ik een gruwelijke hekel heb aan dit soort benzineslurpende P.C. Hoofdstraat-tractoren. Ik zou er wel een willen hebben. :) Dank voor je reactie.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dure auto's, echte liefde! :thumbsup:
Ik kijk er met afgrijzen naar. Ik kan ze me niet permitteren. Dank voor je reactie.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoewel mijn voorkeur niet uit zou gaan naar een Porsche, is dit een zeer begrijpelijke tekst. Een mooie auto. Daar kan zeker liefde voor worden gevoeld. En inderdaad: schonken is een heerlijk woord.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals schrijvenmaar ook al zei zit er een mooi ritme in je tekst. Je clou vond ik leuk (ik had het echt niet zien aankomen en ik vond bumper al zo raar gekozen ;) ).

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Dos, Een aardig 'verkeerde beentje'. Er is je al veel lof toegezwaaid, dus als schrijfcoach plaats ik even een kritische noot: 'Eén brok sensuele erotiek.' Dat is echt verteld wat je in de rest van de tekst al vertoont. Laat dit zinnetje weg, of schrijf er iets concreters voor in de plaats. Tenzij je een personage wilt neerzetten dat zich in zulke platte taal uitdrukt. Succes!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals schrijvenmaar ook al zei zit er een mooi ritme in je tekst. Je clou vond ik leuk (ik had het echt niet zien aankomen en ik vond bumper al zo raar gekozen ;) ).
Had ik je op het verkeerde been gezet, Anne? Dat zijn typische apenstreken. Mijn excuses. Dank voor je reactie.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Dos, Een aardig 'verkeerde beentje'. Er is je al veel lof toegezwaaid, dus als schrijfcoach plaats ik even een kritische noot: 'Eén brok sensuele erotiek.' Dat is echt verteld wat je in de rest van de tekst al vertoont. Laat dit zinnetje weg, of schrijf er iets concreters voor in de plaats. Tenzij je een personage wilt neerzetten dat zich in zulke platte taal uitdrukt. Succes!
Dag Wilma, kritische noten zijn hier altijd welkom. 'Eén brok sensuele erotiek', is het thema waar het in dit korte verhaal om draait. Wat eraan vooraf gaat en wat er op volgt is een explicatie hiervan. De persoon die deze ontboezemingen hier uit is een patser uit de Amsterdamse penoze. Emotionele uitingen begint hij graag met een Godsgerichte krachtterm -een relict van zijn katholieke opvoeding- en als hij zich ergert aan anderen wens hij ze graag een enge ziekte toe. Hij woont met soortgenoten in de rosse buurt, hoereert en maakt zich graag schuldig aan mis- en zwarthandel. Niet zelden staat hij aan het hoofd van een witwasfirma, wat hem de mogelijkheid biedt op legale wijze aankooppapieren te verwerven van bijv. een Porsche Cayenne, een verlengstuk van zijn ego richting geaccepteerde bovenwereld. Dit soort kan ik alleen lijden in mijn verhaaltjes en als ze elkaar overhoop schieten. N.B. Ik heb een verandering in het verhaaltje aangebracht: de uitgesproken tekst, dus zonder ‘Porsche Cayenne’, heb ik tussen aanhalingstekens geplaatst. Dank voor je kritische blik.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos Wijnhof, Deze rijdt aan mij voorbij - ik heb niet eens een rijbewijs :)
Dag Jan, Wees blij. Het bespaart je een hoop ergernis, je krijgt weinig verkeersboetes en je zult niet snel dronken achter het stuur zitten. Dank voor je reactie.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoewel mijn voorkeur niet uit zou gaan naar een Porsche, is dit een zeer begrijpelijke tekst. Een mooie auto. Daar kan zeker liefde voor worden gevoeld. En inderdaad: schonken is een heerlijk woord.
Ik denk dat die Cayenne heerlijk rijdt, maar ik vind hem ook te patserig. Dank voor je reactie.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even ergerde ik me aan de vleeskeuring, gevolgd door een brede glimlach voor deze originele invulling. :) Top invulling van de opdracht en het muntje viel bij mij precies op het juiste moment op zijn plaats. Ik zag het niet aankomen.