Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#70 Lucht

Mijn benen voelen zwaar als ik mijn fiets vooruitduw. Ben ik een lui mens of is het gewoon zwaar? Mogelijk hebben mijn banden iets meer lucht nodig. Ik trap harder, maar ik kan gewoon niet meer. Het liefst zou ik ter plekke gaan liggen, me oprollen als een egeltje en wachten tot ik gevonden word. Mensen zouden vanzelf vragen of het wel gaat. Ja hoor, zou ik dan zeggen, ik ben alleen erg moe. Ik zou opstaan, me afkloppen en weer op mijn fiets stappen. Ik moet er lucht bij doen, dan wordt het leven vanzelf weer lichter.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Resa, De vermoeidheid druipt er van af. Ik denk dat de hp gewoon erg veel tegenwind heeft. Leuk om de stap naar het grotere verband te lezen. Ook daar moet lucht bij. Goed gevonden.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hahahaha Dos... wat heb ik gemist? dacht ik... Helemaal over de eerste vetgedrukte opdracht heen gelezen dat het moest gaan over het opstaan van vanochtend... alleen gezien dat het een verhaaltje in 100 woorden moest zijn met begin, midden en eind. Wat ik té veel aan het tobben wellicht ;) :o Dank je Turtle voor je commentaar

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maak van je verhaal een droom en je voldoet aan de WO eisen. ;) Ik herinner me meteen het gevoel wanneer ik bijna in slaap val en dan 'doortrap' en meteen weer wakker ben. Ken je dat?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Resa, Ik miste ook het verband met de wekelijkse schrijfopdracht, maar vond het wel een goed verhaal. Lucht bijpompen in jezelf of in een fietsband, maakt het verder gaan gemakkelijker. Goed gevonden. De zuurstof in de lucht wakkert inderdaad de hersenactiviteit aan en laat je minder tobben. :o