Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#70 Jacqueline

Jacqueline sliep in het midden van het bed tegen Jan aan. Het dekbed was opgeslagen aan de kant waar ik had gelegen. In de lucht hing een weeïg geurtje wat ieder mens direct herkent. We woonden net een paar dagen samen en hadden besloten dat goed te vieren. Jan kwam onverwacht langs en wat mijn vriendin die avond voorstelde was nog minder verwacht. De volgende ochtend liet ik haar binnen. Stom. “Zeg maar tegen Jacqueline dat ik om tien uur terug kom. En dan wil ik alleen haar zien.” zei haar moeder terwijl ze langs me weer naar buiten beende.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
? Sorry maar ik kan het niet volgen. Ik lees een ik persoon, een zij, Jacqueline, Jan en een moeder? We woonden samen maar wat doet de moeder er dan? Vreemd! :eek:

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lag er een derde persoon bij in het bed? En toen kwam de moeder?
Ja, en de moeder was geschokt haar dochter daar te zien.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De laatste drie zinnen maken het voor mij ook verwarrend. Ik vind het eerste en middelste gedeelte heel spannend en maakt nieuwsgierig op wat er komt..... Wie is Jan? dacht ik... wat komt die doen?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Turtle, heb je nu twee inzendingen geplaatst? Een is in principe voldoende, hoor. ;) Ondanks je aanpassing blijft het me duizelen. In honderd woorden voer je zoveel personages op. Ik vermoed wel te weten wie Jan is. De sixpackbuurman? (typo: m.i. dat i.p.v. wat)

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Turtle, heb je nu twee inzendingen geplaatst? Een is in principe voldoende, hoor. ;) Ondanks je aanpassing blijft het me duizelen. In honderd woorden voer je zoveel personages op. Ik vermoed wel te weten wie Jan is. De sixpackbuurman? (typo: m.i. dat i.p.v. wat)
Dank voor de moeite het nogmaals te lezen. Ik had de ruwe schets van dit verhaaltje nog liggen en heb het ook geplaatst. De volgende keer moet ik dat niet meer zo doen, heb ik nu geleerd. Het verhaal is onaf en niet goed doordacht. Jan is inderdaad de sixpackvriend die bij de hp en Jacqueline in bed belandde.