Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

slapen

Vanochtend uit bed, krakende rug, knieën van steen, voor de spiegel staande maakte deze het plaatje compleet. De aftakeling trad toe. :( hoe prachtig ik was in mijn jonge jaren, lange blonde haren een gezonde bolle toet met grote zaad- :{} vragende ogen, ja ik mocht er zijn ! Mijn buurjongen riep : 'Laat haar maar op haar 18e terugkomen'. Jammer dat ik dat prachtige lijf niet goed genoeg heb uitgebuit, jongens bij de vleet en ik maar denken, zuinig zijn op je mooie lijf. Flanerend verscheen ik overal. Nu alles kraakt en opdroogt wil ik mijn buurjongen bedanken voor het enige echt compliment. :{}

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum! :) Tja, waar blijft de tijd? Ik vraag me af of je bewust niet elke zin met een hoofdletter begint en waarom dan? Droogt je huid op of in? Leuke invulling. :thumbsup: Graag lees ik je weer.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lormelies, De hoofdletters, ik ga er vanuit dat je dat met opzet doet, maar dan toch niet consequent. Er staat toch een verdwaalde hoofdletter in. Maar de reden ervan begrijp ik niet. Een typo: enige echt compliment. Ik vind de de weemoed die uit je stukje spreekt heel mooi. Met plezier gelezen.