10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

#70- The morning after

14 oktober 2015 - 21:52
The morning after Het uur van dit etmaal wordt geheim gehouden door wollen, met gouddraad doorweven gordijnen. De kristallen plafonniere herken ik niet en de geur van het beddengoed is me onbekend. Ik draai me om op mijn buik. Het laken streelt mijn huid. Op de grond bedekken kledingstukken het verschoten bloemmotief. Naast het bed liggen kussens en mijn lingerie. Mijn ogen glijden nogmaals door de kamer maar de bestemming blijft me vreemd. Het matras beweegt. Twee armen trekken me tegen zijn sixpack aan. Mijn kater spint. Door mijn wimpers herken ik de blauwe ogen van de barman. Zijn moeder brengt het ontbijt.

16 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
14 oktober 2015 - 23:25
Een barman met een sixpack zie je niet vaak, dankzij alle getapte biertjes. Maar dat de moeder van die gast ook nog het ontbijt brengt slaat alles, grijns. De taal vind ik wel een beetje wollig.

Tja

15 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
  • Pluslid
14 oktober 2015 - 23:48
Toen ik de titel zag, dacht ik al dat je een zware nacht achter de rug had. Sympathieke moeder. Met een glimlach gelezen.

13 jaar 1 maand

Rol

• Gewone gebruiker
15 oktober 2015 - 0:10
Marietje toch! Nooit van jou gedacht. Welke kater spint daar?
Dos, zou het Baron von Schmutzpoekel de derde kunnen zijn? Moeten we even aan Richard vragen als die uit zijn mist is opgetrokken. Marietje, Ik vind 'Mijn kater spint.' een heerlijke afsluiting. Die moeder hoeft zich er voor mij eigenlijk niet mee te bemoeien. (Zoals het er staat, zou het bovendien de moeder van je kater kunnen zijn. :lol: ) Lekker laten spinnen die kater, van dat ontbijt ga je toch maar over je nek. :puke:

9 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 7:47
Nee echt. Poes de moeder? Ontbijt met worst. Gezellige bende daar. Ik denk dat dit waargebeurd is. Ik vertel niets door. Had liever iets meer beschrijving van de sixpackmeneer gelezen. Plafonnière en gordijnen versus knappe barman?

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 7:55
Een barman met een sixpack zie je niet vaak, dankzij alle getapte biertjes. Maar dat de moeder van die gast ook nog het ontbijt brengt slaat alles, grijns. De taal vind ik wel een beetje wollig.
Ik heb de taal aangepast aan de wollige gordijnen. :D Je hebt gelijk: tijdsdeel veranderd in uur. De rest blijft want het moet de sfeer geven van een oubollige kamer. Hij woont immers nog thuis. ;) Bedankt.

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:05
Zijn moeder brengt het ontbijt :D :thumbsup:
Het beurtbordje hing aan de deurknop! ;) Bedankt voor je reactie. :)

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:04
Marietje toch! Nooit van jou gedacht. Welke kater spint daar?
Sttt! :lol: Dankzij de cookies zie ik hiernaast nu een katten advertentie. Bedankt voor het reageren.

9 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:19
Ik heb de taal aangepast aan de wollige gordijnen. :D Je hebt gelijk: tijdsdeel veranderd in uur. De rest blijft want het moet de sfeer geven van een oubollige kamer. Hij woont immers nog thuis. ;) Bedankt.
Ik had het echt anders gelezen. Hp de moederpoes van de spinnende kater neemt de barman als ontbijt. Dat was toch wat je bedoelde???

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:07
Ik had het echt anders gelezen. Hp de moederpoes van de spinnende kater neemt de barman als ontbijt. Dat was toch wat je bedoelde???
Zoveel fantasie heb ik niet. :p

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:09
Toen ik de titel zag, dacht ik al dat je een zware nacht achter de rug had. Sympathieke moeder. Met een glimlach gelezen.
De ideale schoonmoeder! Dat zou jij toch ook doen? ;) Bedankt voor je reactie.

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 8:11
Marietje, Ik vind 'Mijn kater spint.' een heerlijke afsluiting. Die moeder hoeft zich er voor mij eigenlijk niet mee te bemoeien. (Zoals het er staat, zou het bovendien de moeder van je kater kunnen zijn. :lol: ) Lekker laten spinnen die kater, van dat ontbijt ga je toch maar over je nek. :puke:
De moeder speelt hier de kater: een lekker ding en dan woont hij nog thuis met een bemoeizuchtige moeder. :( De kater eerder in de tekst gezet. Nu klopt het. :nod: Bedankt voor je scherpe blik. :thumbsup:

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
16 oktober 2015 - 20:25
Stout! :-) Komt de moeder nu de pret bederven?
Ach, wat is bederven? Je wordt wel hongerig na zo'n nacht. :unibrow: Bedankt!

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
17 oktober 2015 - 11:50
@Marietje, stukje uit je ms in wording? Dit belooft ernstig ... :ninja:
:D Nee en toch ja: Mijn HP uit mijn ms is haar DJ trouw maar wordt wel een keer wakker zonder hem, op een plaats die ze niet meteen herkent. Het hoofdstuk waar ik vorige week mee aan het stoeien was. Hier aangepast voor de opdracht. ;) Bedankt! :)

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
17 oktober 2015 - 11:53
Heerlijk, ontbijt op bed bij de barman met de blauwe ogen Ik krijg een déjà vu
Vertel! :unibrow: :thumbsup:

11 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
17 oktober 2015 - 12:33
Compleet met moeder en al? :D Ik ben met hem getrouwd, die barman, hij heeft nog steeds blauwe ogen

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
17 oktober 2015 - 13:05
Compleet met moeder en al? :D Ik ben met hem getrouwd, die barman, hij heeft nog steeds blauwe ogen
Aha! Je trok haar stiletto's vanmorgen aan? :p

11 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 oktober 2015 - 13:51
Wat enig! Ik ben meteen van het katterige gevoel van deze sombere en saaie dag af. Ik ga nu lekker aan de slag... Dankjewel Marietje

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 oktober 2015 - 15:47
Olala, miauw! Leuk om te lezen. We want more :)
Dank je wel. :) Mijn manuscript is in dezelfde stijl dus houd me in de gaten! ;)

10 jaar 10 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 oktober 2015 - 15:49
Wat enig! Ik ben meteen van het katterige gevoel van deze sombere en saaie dag af. Ik ga nu lekker aan de slag... Dankjewel Marietje
Graag gedaan! :nod: Deze rustige dag geeft mij juist weer voldoende gelegenheid om te schrijven. :thumbsup: Bedankt voor je reactie. Een fijne dag verder. :)