Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #70 – Slapen

Het schip schommelde heen en weer maar ik blijf stabiel. Vreemd. Een zuchtje wind doet me soms al wankelen. De woeste zee jaagt me geen angst aan. Heel eigenaardig. Ik hou wel van de zee maar wantrouw de golven en vooral het kunnen van de kapitein. Het is hier echt wel mistig. En waarom ben ik helemaal alleen? In de verte speelt een vrolijk deuntje. Het klinkt luider maar de mist wordt waziger, en de golven lijken te verdwijnen. Ik word wakker in een zee van kussens. Liever terug die boot op, denk ik dan. Nog vijf minuutjes?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Herkenbaar: terug willen naar de droom. :nod: [Het klinkt luider maar de mist wordt waziger] Ik vraag mezelf af waar hier de tegenstelling in zit? [Ik word wakker in een zee van kussens.] mooi! :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt je droom goed weten te vangen in woorden. Ook het 'wakker worden in een zee van kussens' vind ik erg mooi. :) Zelf zou ik 'Het is hier echt wel mistig' hebben vervangen door 'Het is hier echt heel mistig', ook al past 'echt wel' ook prima in de zin ;) .

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Leuk stukje. Ik hoop dat je weer in je droom bent gekomen. Je schrijft alles in de tt. maar schommelde in de vt. Daar zou ik dan schommelt van maken.