Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 70 Rap

Gestrekte hondenrug tegen mijn rug vlug op de Sony kijken wat de tijd is pillen slikken en vergeten uit te rekken langzaam helder worden blote voeten naast het bed zetten toch nog armen strekken en gordijnen opentrekken tenen krullen in de vloerbedekking gapen en het liefst opnieuw willen gaan slapen veertien treden naar beneden hond een bak vol brokken geven vogels voeren god wat koud broodjes smeren kleren aan mijn lijf lekker zonder wasbeurt gisteravond al gedoucht zalfjes smeren tandenpoetsen hond aanlijnen niks vergeten? wandelschoenen aan we gaan voordeur open voordeur sluiten shit de sleutel zit aan de binnenkant

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een erg originele uitwerking van de weekopdracht. Met veel plezier gelezen. een klein puntje: het zijn negenennegentig in plaats van honderd woorden...

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mark, Haha, inderdaad. In het word bestand wordt de titel meegeteld. Inclusief titel kom je op honderd woorden. Bedankt voor je leuke reactie en het tellen ;)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappige titel. Is het rap van snel of de Engelse rap? ;) Ik kon geen ritme vinden, dat leest stroef. Heb je dat bewust gedaan? Originele invulling. :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk, lekker duf hoofd, maar dan wél die wandelschoenen. Had die hond niet even aan de sleutel kunnen denken? Woon je ook op een berg?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Je kunt afsluiten met shit. Past hier wel. Het ritme hapert inderdaad wat, maar who cares? Het is nog vroeg. Leuk stukje.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik merkt nu dat ik dit soort stukjes niet op de vroege ochtend moet lezen. Je geeft het gevoel goed weer hoe het is als je net wakker bent.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, het is beide :) Ik heb geprobeerd er het ritme van een rap in te krijgen maar hé, het is mijn eerste rap en dan ook nog eens beperkt tot honderd woorden hè ;) Dank voor je reactie en voor "origineel".

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Elyse, zonder wandelschoenen ben ik nergens en ik zal mijn hond eens polsen of, beter nog, aanleren of ze sleutels pakken kan ;). Ik woon nogal eens in de wolken maar ik heb er nog geen berg gezien. Ja afwas, was en dat soort bergen dat dan wel. Hoezo ook?

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Origineel! Met plezier gelezen. Ik heb ook geprobeerd het ritme te ontdekken, maar het lukte me niet. Mogelijk heb ik mijn rap-deur dichtgetrokken met ook de sleutels aan de binnenkant en zie ik het daarom niet. ;-)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb in gedachten even gerapt en dan loopt 'ie best wel. Ik verbaasde me eerst over de oneven verdeling van rijmwoorden, maar ook dat soort niet meer als ik het als rap zie (hoe echte rappers erover denken weet ik dan weer absoluut niet, maar hé, wat maakt iemand nu een 'echte' rapper?). Leuk gedaan.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Turtle, Dank voor ´origineel´. Die rap is wat. Misschien moet ik rap in de rapleer zodat ik het rappen rap onder de knie krijg. Of zinnetjes verbouwen zodat het wat minder mank loopt.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik was nog niet helemaal wakker, ik las rap, in een andere betekenis. Snel. Vlug in gedachten overgeschakeld naar het rapritme. Heel erg leuke invulling. Super.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, Dankjewel voor het lezen en reageren en in gedachten rappen. In een rap ben je behoorlijk vrij in rijm. Het is door de beperking van 100 woorden geen ´echte´ rap maar ik vond het leuk om zo te schrijven.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dana, Je zat natuurlijk in gedachten nog bij jouw buitenechtelijke relatie ;-) Dank voor het lezen en reageren en voor 'leuke invulling'.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dana, Je zat natuurlijk in gedachten nog bij jouw buitenechtelijke relatie ;-) .
Ja, dan zie je nogal vlug, rap voor snel aan :D