Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#70 - Slapen

Nog half in slaap hoor ik het gesnerp van de wekker. Ik reik naar het rotding en schuif het knopje uit terwijl ik me vast probeer te klampen aan de laatste restjes droom. Ik weet niet meer waar het over ging, wel dat het fijn was. Helaas is de herinnering te vaag en de realiteit helder. Met tegenzin gooi ik de deken van me af. Ik sla mijn benen over de rand van het bed, en mijn armen over elkaar tegen de kou. Ik trek een sprintje naar de warme badkamer en lach naar mijn spiegelbeeld. De dag kan beginnen.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Al lezend vroeg ik me af waar nu de hp weer terug in bed zou kruipen. Nee, niets daarvan. Lekker opgewekt aan de dag beginnen. En dus verraste je me. Met plezier gelezen.

Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Al lezend vroeg ik me af waar nu de hp weer terug in bed zou kruipen. Nee, niets daarvan. Lekker opgewekt aan de dag beginnen. En dus verraste je me. Met plezier gelezen.
Bedankt voor je reactie, Turtle. Begin de dag met een lach! ;)

Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Maroussia, een heerlijk positief stukje. Ik krijg heimwee naar vroeger toen het opstaan en de nieuwe dag beginnen nog een feest was! :o
Bedankt voor je reactie Blavatski! :) Tja, ik geniet er maar van voor zolang het duurt... ;)

Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lekker opstaan! Joepie! Respect voor jouw Hp. Vlot stukje tekst.
Bedankt voor je reactie Annemieke! :) Een nieuwe dag is een nieuw begin. ;)