Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij de beesten af #68

‘Goed, doe je T-shirt maar uit en dan mag je op je buik gaan liggen.’ Henry deed er lang over, maar uiteindelijk had hij zijn shirt uit. Hij ging op de massagetafel liggen. ‘Zo laten we maar eens begin… Jezus Christus wat is met jou gebeurd?’ Roger keek met een pijnlijke blik naar de diepe krassen in Henry’s rug. Henry lachte als het nerveuze mannetje dat hij was. ‘Die Agnes weer.’ Roger schudde zijn hoofd. ‘Vind je het goed als ik er omheen masseer?’ ‘Ze zijn al goed geheeld, mij doe je geen pijn.’ Roger’s lichaam kreeg ijskoude rillingen terwijl hij met zijn handen over de lange littekens bewoog. ‘Dus,’ begon Roger voorzichtig, ‘je vind het prima dat die Agnes je dit aandoet?’ ‘Ze is altijd een beest in bed. De ene keer is het wat heftiger dan de andere.’ Roger zou mensen als Henry en Agnes nooit kunnen begrijpen. Ieder zijn ding. ‘Tot volgende week en doe het een beetje rustig aan. Je hebt uiteindelijk maar één rug.’ Henry knikte, al zag Roger in zijn blik dat hij dat advies meteen de deur uit zou gooien zodra hij de deur uit ging. Al fluitend liep Henry naar huis. Aaide zijn kater, Baron von Schmutzpoekel de derde, nam de trap naar boven en opende zijn klerenkast. Hij bekeek zijn outfits en Rogers advies bleef in zijn achterhoofd spelen. Zijn blik viel op het perfecte item en begon met omkleden. Enkele voorbijgangers keken hem na, hij was het inmiddels gewend. Gelukkig dat ze bij het motel niet meer raar opkeken. De locatie was een beerput voor rare fetisjen geworden. Een Hond kwam hem in het voorbijgaan tegen. ‘Originele outfit, gast.’ Henry knikte naar de Hond en liep verder. Kamer 69, het was altijd hun kamer geweest, aan de andere kant van de deur hoorde hij al het gekakel van Agnes. Het was elke keer weer spannend wat hij zou aantreffen. Hij had er op gegokt dat ze weer de Wolf was. Om zijn rug te sparen had hij voor de Schildpad gekozen. Helaas voor hem was ze vandaag de Zeearend.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Otten op zijn best, met hier en daar wat uit puur enthousiasme geboren schoonheidsfoutjes, welke geheel en al ten onder gaan aan een enorme golf rijke Richardfantasie. Baron von Schmutzpoekel de derde maakt het helemaal af. Delicieus!!

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja echt. Wat moet ik dan zeggen? :lol: Alleen bij Agnes zie ik niet een heel aantrekkelijke meesteres voor me. Ach ja. Ik zet mijn bril af bij het herlezen.

Rol

  • Anoniem
Hallo Richard, Leuk kort verhaal met een verrassende wending aan het einde. Iets waarbij de lezer zich af kan vragen wat de kern van waarheid is die er in zit. Leuk gedaan. Een paar tips: * Binnen de 350 woorden neem je de lezer mee naar drie verschillende locaties. Dat is wat veel. Waardoor je tekst voor een deel opgaat aan het naar elkaar toe schrijven van deze locaties. Bij een kort verhaal zou ik me beperken tot één of hooguit twee locaties. In dit geval zou je het kunnen ondervangen door er al liggend op de behandeltafel een flashback in te verwerken waarin het motel aan bod komt. * "Henry knikte, al zag Roger in zijn blik dat hij dat advies meteen de deur uit zou gooien zodra hij de deur uit ging." In deze zin staat twee keer 'deur', dat leest niet lekker. - Corrie -

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Kostelijk! Je heb me enorm vermaakt met dit korte verhaal, Richard. Technisch kan er nog het een en ander verbeterd worden maar de kostuums van die schildpad en die zeearend, hoe verzin je het! Ik zie het motel met al die rare gasten helemaal voor me. Het serieuze: - een masseur werkt op een massagetafel niet op een bed; - zenuwachtig en nerveus is dubbel; - 'Roger kreeg ijskoude rillingen' zou ik mooier vinden dan 'Rogers lichaam kreeg ijskoude rillingen'. Ik raakte er even door in de war. Maar wat overheerst is de vrolijkheid na het lezen van jouw invulling van de schrijfopdracht :) .

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Corrie bedankt voor je prettige feedback. Het is soms inderdaad lastig om je te beperken met 350 woorden, door mijn enthousiasme zit ik vaak al over het maximum. De zin met de dubbele deur heb ik extra zo gelaten, moest lachen om hoe dubbelop die zin klonk, dat ik het niet aangepast heb, voor mijn eigen plezier ;)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willemina. Ben blij dat ik een goede emotie op je heb overgebracht. Bedankt voor je aandachtspunten, heb ze meteen aangepast!

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig en loopt lekker. 1 ding: ik heb hierbij geen twijfel over de vraag of dit echt gebeurd zou kunnen zijn.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Richard, lang niet gesproken! Je blijft het antiboeiend vinden om je teksten van fouten te kuisen alvorens ze te posten. Je goed recht, alleen ik blijf altijd hangen, waarschijnlijk omdat ik eerder een (culinair) woordenboek corrigeerde. Je invalshoeken zijn altijd 'waanzinnig'; ook hierin ben en blijf je authentiek. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Grappig verhaal. Nou ja, voor Henry lijkt het me niet zo grappig, maar kennelijk genoot hij ervan. en hij begon (hij vergeten). Waar heb je in vredesnaam die edele kater vandaan? Veel plezier bij Agnes. Zeg haar dat ik het met plezier gelezen heb. O, ze kent jouw afwijking natuurlijk niet.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je reactie, Mili. Ik probeer echt wel te letten om fouten te beperken. Maar net als het echte leven accepteer ik de oneffenheden die overal aanwezig zijn. Al vind ik het wel lief dat je me er iedere keer op wijst :)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, dit is fictie, wat denk je wel niet van me ;) Die kater is tot stand gekomen door mensen in de omgeving die vreselijk uitgesponnen namen voor hun huisdieren verzinnen.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Briljante waanzin Richard. Helemaal dat laatste stukje over de Wolf en de Schildpad erg goed bedacht. Ik neem tenminste aan dat het bedacht is? Klein puntje van aandacht: Kamer 69 is wel een beetje een cliche. In de rest van je stukje zag ik niet dit soort cliches staan, dus vond dit niet helemaal passend.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Resa, goed om te horen dat ik je heb laten lachen :) @Virtuosuo, tijdens het schrijven heb ik er inderdaad meteen bij stilgestaan, "Richard", zei ik tegen mezelf "Dit is zo verdomd cliché en lomp om standje 69 te koppelen aan een kamerdeur" gelukkig accepteer ik af en toe mijn clichématigheid en lompheid, ik moest ze een stem geven, vandaar. Gelukkig dat je het storend vind, dat is ook mijn mening. Grotendeel is bedacht, al had ik de laatst een discussie over Furries en dat is een beetje in het verhaal geslopen :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mag ik eerlijk zijn? :? Zo nee, dan het onderstaande NIET lezen :p Voor iemand met jouw lugubere, weidse fantasie vind ik deze invulling wat ver gezocht. Het :eek: effect bleef helaas uit. :( Natuurlijk graag gelezen. :thumbsup: En ja hoor: een schildpad onesie is gewoon online te koop! :D

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marietje, Ik vind het fijn als mensen eerlijk zijn. Jammer dat ik je niet het gewenste effect heb kunnen geven. Hoop je de volgende keer wel weer te vermaken :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marietje, Ik vind het fijn als mensen eerlijk zijn. Jammer dat ik je niet het gewenste effect heb kunnen geven. Hoop je de volgende keer wel weer te vermaken :)
Komt goed! ;)