Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#65 Te druk

‘Daar ben je, Paul. Ik zocht je al.’ ‘Ook op het toilet gekeken?’ ‘Nee, maar er kwam een nogal verontrustend telefoontje voor je binnen.’ ‘Jaja. Een of andere grapjas van dit bedrijf, natuurlijk.’ ‘Niet echt.’ Paul ging achter zijn bureau zitten en zei tegen zijn collega: ‘Kom maar op.’ ‘Het ziekenhuis belde.’ ‘Heb je gezegd dat ik vandaag geen tijd vrij kan maken om in te vallen?’ ‘Niet zo lollig doen, want dat is het niet. Je vriendin ligt in het ziekenhuis. Ze heeft een auto-ongeluk gehad.’’ ‘Hoe kan dat nu? Ze heeft niet eens een auto.’ ‘Doe niet zo onnozel, Paul. Je kunt ook als fietser of wandelaar onder een auto komen.’ ‘Hebben ze gezegd wat er aan de hand is?’ ‘Ze heeft een dubbele beenbreuk en ligt nu op de operatietafel.’ ‘O, dat kan wel even duren. Daarna moet ze nog bijkomen uit de narcose. Dan hoef ik gelukkig geen vrij te vragen.’ ‘Je krijgt ongetwijfeld vrij als je zegt wat er aan de hand is.’ ‘Ik wil geen misbruik maken van het begrip van de baas. Bovendien werk ik momenteel aan een bijzonder interessant programma en heb het daar erg druk mee. Werk gaat voor het meisje, nietwaar? Ik informeer wel hoe laat het bezoekuur vanavond is.’ ‘Als ze wist hoe onverschillig jij reageert op haar ongeluk, dan zou ze je nooit meer willen zien.’ ‘Maar dat weet ze niet, hè?’ Paul knipoogde.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, fijne vakantie gehad? Fijn je weer te lezen over een laconieke of moet ik zeggen onderkoelde Paul. Zijn reactie, hoe kan dit nu, ze heeft geen auto, spant de kroon.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De vakantie was geen hoogtepunt. Ik vind het leuk om zulke idiote stukjes te schrijven. Ze weet het niet, hè Nicole? Maar ze komt er gauw genoeg achter.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoals ik je verhalen ken. Beetje sarcastisch en onverschillig. Goed verhaal. Ik heb het graag gelezen

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Paul laat zich niet makkelijk uit het veld slaan. Een botbreuk. Wat stelt dat nou voor? Die heelt vanzelf. Hij zou een goed staatsman kunnen worden. Leuk stukje. Twee zeurtjes: er kwam nogal een verontrustend >> er kwam een nogal verontrustend Als ze wist hoe onverschillig jij reageerde >> Als ze wist hoe onverschillig jij reageert (ze spreekt het meteen na zijn reactie uit)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tja Leuk om hier op het forum zo'n verscheidenheid aan personages te lezen. Ik vrees dat Paul wel een aantal relatie's zal slijten. En wat als hij opeens zelf hulp nodig heeft? De ironie van het leven is dat zulke personen vaak niet om hulp verlegen zitten. Wat denk jij?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is toch een voordeel om slecht te zijn. :D
Uit je geschetste zelfbeeld blijkt dat je nog slechter bent dan ik al dacht. Het ook nog als een voordeel zien. Toe maar!

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een man om een voorbeeld aan te nemen. Die deelt zijn tijd in ieder geval gestructureerd in. operatie.. narcose... geen tijd verspillen aan onnodig zitten nagelbijten, klasse werknemer, die Paul

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat heb je goed geschoten, Blavatski. Hoewel ik nu ook weer niet zo gevoelig ben als jij misschien denkt. Dat wil zeggen dat ik me niet gauw beledigd voel of me snel kwaad maak. Ik vind het vooral leuk om gekkigheid te schrijven. Ik ben dol op humor en hoop dat het ook zo overkomt.