Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#64 strafregelsprookje

het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld

Lid sinds

8 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het is inderdaad een wat vreemde invulling, 'het gat achtergelaten door de laatste goeroe werd nooit gevuld' dat kan volgens mij alleen maar een sprookje zijn, want goeroes zullen er altijd zijn, zolang er volgelingen zijn en volgelingen zijn er ook altijd wel weer. het was een opwelling iemand , die bovenstaande bewering dus feitelijk doet, vertelt een sprookje en kan op de kop krijgen van de leraar (in de klas), dat hij zijn les niet heeft geleerd hij moet dan strafregels schrijven. nou ik had het sprookje misschien beter uit kunnen schrijven denk ik nu ;-) bedankt voor je reactie