Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#64 Noa

Lang geleden- in de vorige eeuw- woonde er in Brabant een jonge vrouw, Noa. Ze had twee kleine kinderen en een man die al hun geld opsoupeerde. Dus besloot Noa naar de sociale academie te gaan. Het waren harde jaren, maar haar inzet werd gelijk beloond met een baan. Een mooier cadeau kon ze zich niet wensen. Ze klom steeds hoger op de maatschappelijke ladder. Iedereen zag haar graag en ze werd enorm gewaardeerd. Totdat er een nieuwe directeur kwam en er bezuinigd moest worden. Na twintig jaar werd haar werk ineens onbelangrijk. Noa verhuisde van de centrale plaats in het gebouw naar de bovenste verdieping. Ze werd vergeten, aan naar lot overgelaten en haar ontslag bleef niet uit. Gedreven ging ze op zoek naar nieuwe kansen. Ze hertrouwde, ging beeldhouwen, won een prijs met schrijven en ging een opleiding volgen. Morgen begint ze aan een nieuw avontuur. De toekomst ziet er weer veelbelovend uit.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nicole, ik wens je succes met je nieuwe toekomst. Ik hoop dat je tijd blijft houden om op dit forum te blijven schrijven, want ik stel jouw bijdrage zeer op prijs.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap geschreven omdat ik net als @pim meteen invulde dat jouw verhaal autobiografisch is. Als dat niet zo is, dan heb je mij dat goed laten geloven! :thumbsup: Het is een opsomming van feiten waardoor ik me niet met de HP verbonden voelt maar ik ben erg blij voor haar. :)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben blij dat haar toekomst er weer goed uitziet. Bovendien denk ik dat ze met haar nieuwe baan veel gelukkiger zal zijn. Vaak vergeten mensen dat niet alles om werken en geld draait. Wat dat betreft zit er dus ook nog een mooi moraal in :thumbsup:.