13 jaar

Rol

• Gewone gebruiker

Alternatieve Wekelijkse Schrijfopdracht # 62A Het geheim

28 juli 2015 - 20:23
Het geheim Een vrouw en een man, of een man en een man, of een vrouw en een vrouw, jong of oud, hebben al een tijdje een innige relatie met elkaar. Ze besluiten om te trouwen en samen te gaan wonen. Maar vóór ze in de echt verbonden willen worden heeft een van beiden, of beiden, iets op te biechten dat het daglicht niet zo goed, of helemaal niet kan verdragen. Schrijf in max. 500* woorden hoe de onthulling van dat geheim gestalte krijgt. Zelf kan ik de rol van schrijfcoach niet vervullen, want vanaf morgen trek ik een aantal dagen fietsend door Nederland; zonder WiFi. Geen paniek, zoveel lezers ... zoveel coaches. Als ik een van jullie mocht tegenkomen, zal ik met mijn rechter arm zwaaien. Als iemand links zwaait, ben ik dat zeker niet, maar iemand anders. *) met een marge van 10+ %; omdat het vakantie is. Veel schrijf- en leesplezier. Dos.

12 jaar 9 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
29 juli 2015 - 14:04
Hey Dos, Ik ga uitkijken, naar een fietsende man, dwars door Nederland, al zwaaiend met zijn rechterhand. Fiets vandaag maar niet door Brabant. Het doet niets anders dan regenen en onweren. Hier in huis is het daglicht al volledig onttrokken, en is er alleen het licht van de laptop. Bedoeld om de juiste sfeer te creëren voor jouw oefening? Kan niet anders. Heel veel plezier. Indrany