Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#61 b - Overspel

Bart, met een grote knipoog en dank voor je basismateriaal. ‘Waar was je vanavond? Je ruikt naar nattigheid.’ ‘Dat is een vraag die ik jou graag zou willen stellen. Op iedere hoek van de straat zie ik een vertrapte Winfield liggen. Onmiskenbaar van jou. Je lippenstift is van de snolligste soort.´ ´En waar heb jij dan in je bloxer rondgelopen? Soms weer een washandje in gestopt? Of je hem nu rechts of links of in het midden doet, we weten toch allebei dat je er nog geen deuk in een zacht pakje boter mee slaat. Je lakschoentjes zijn trouwens bespat, krijg ik nog tekst en uitleg?’ ‘Ik was met mijn matties. Een ontgroeningsfeest.’ ‘Maak me gek. Waar was dat dan?’ ‘In een katoenpakhuis dat we gekraakt hebben.’ ‘Had je niet beter je bordeelsluipers aan kunnen doen?’ ‘Nee, bitch. En ook niet mijn sneakers.’ ‘Wat doet die afgrijselijke kleur lippenstift op je overhemd?’

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze relatie heeft duidelijk haar beste tijd gehad, Mili. Nog even en ze gaan elkaar te lijf. Begrijp ik goed dat er hier sprake is van twee verschrikkelijke kleuren lippenstift? Die op haar peuken en die op zijn overhemd? Ook hier heb ik het idee dat de vrouw het initiatief neemt en de man in de verdediging wordt gedrukt. Bedankt voor het meedoen, Mili!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Bart, het was maar een nachtelijk spielereitje en ik hoopte dat je erom zou lachen. Ik had er verder geen andere bedoeling mee. Ja, oranjerood en fel rood. :)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Annemieke; hp had ook in de regen gelopen. ;) @Marietje, mijn moeder overleed. Werd ook even stil van mijn nachtelijke ranzigheid de volgende morgen. Stille wateren, diepe gronden. :) Hoe is het met jou? Ik post ook wel stukjes op 120w en ging plagerig in op een stukje daar van Bart.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mili, ik wens je ook graag sterkte toe bij je verlies. --- Ik begrijp er eigenlijk geen snuit van. Wat is een bloxer? En wie gaat er nu bij de hoeren? Of gaat er niemand bij de hoeren? Ik denk dat ik ergens een stukje draad mis.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, dank je. @Lili, het is ook verwarrend. 1) omdat ik aan een stukje van Bart refereer en 2) omdat een bloxer een recente Amerikaanse 'uitvinding' is. Google maar. Ik houd mijn snuit verder dicht. ;) Dank je. @Petra, hoe lief. Zelf vind ik het maar povertjes. Maar ik moest zo nodig subiet en laat iets schrijven.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan allen, hoe lief en welgemeend jullie zijn, ik had het zuiver moeten houden. Ik kom hier om te schrijven en te lezen. Het ontglipte mij toen Marietje schreef: 'she's alive and kicking.' Excuses, laten wij het er niet meer over hebben. Het is een privékwestie.