Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#61b overspel

"Schat?" "Schat!" "Schat? Dat -" "Nee, niet jij." "Wat? Oh ... oh, ehh ..." "Schat?" "Oh schat, ik ... ik ehhh ..." "Ja, wat?" "Het spijt me, schat, heus, het spijt me zo. Ik weet niet -" "Pardon? Spijt? Van mij?" "Ja. Nee. Ja, sorry, schat." "Noem je hem nu ook al schat?" "Nee, jou! Ik zei sorry tegen jou!" "Dus je hebt wel spijt van mij!" "Oh, sorry schat. Ik bedoelde het niet zo." "Dus je noemt hem ook schat!" "Wat bedoelde je niet zo?" "Schat." "Wat schat?" "Dat schat, dat bedoelde ik niet zo." "Schat?" "Ik hou van je."

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee schrijvenmaar, Ik kon hem op een gegeven moment bijna niet meer volgen, maar voelde de verwarring en zag de drie mensen met elkaar praten, aankijken en de verbijstering. Knap gedaan, maar ben wel blij dat het een kort stukje is. Meer had ik niet meer begrepen ;)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Labelvrij schatten opvoeren komt de duidelijkheid van een verhaal niet ten goede. Mijn schatting hier is dat nu eens de ene schat bedoeld wordt en dan weer de andere schat. Te veel schatten in een slaapkamer maakt van die ruimte een schatkamer, waarin de nieuwe schat schatplichtig is aan de hoofdschat. In overdrachtelijke zin kun je die vrouw des huizes zien als een schatgraver. Of de hoofdschat daar vrede mee heeft valt te betwijfelen. Niet om te schaterlachen, maar schattig vond ik het wel.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar is dit wel overspel? Volgens mij is het hier niet onbekend dat er meer schatten dan gebruikelijk (en wat is gebruikelijk?) in de ruimte aanwezig zijn. Hebben ze het verder wel gezellig? Het is een mooie verwarring.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, waarschijnlijk zie je de scene voor je - en is het daarom (voor jou) duidelijk wie wat zegt. Ik ben een blanco lezer en tast volledig in het duister. Al die ? ... en oh brengen me ook niet verder. (Maakt niet uit)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, waarschijnlijk zie je de scene voor je - en is het daarom (voor jou) duidelijk wie wat zegt. )
niet echt dwz ik zie diverse scenes voor me, afhankelijk van wie wat zegt en elke keer dat ik teruglees ontdek ik nieuwe mogelijkheden mijn intentie was vooral zoals Darkvalley aangeeft; verbijstering en verwarring schetsen en dat blijkt dan toch ook bij jou gelukt

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag schrijvenmaar, wat een schatten laat je hier op ons los! Maar ik vind schat toch een iets betere aanroepterm dan het woord van drie letters.....Het einde is mooi: schat, ik hou van je!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zijn er vijf, volgens mij, maar eentje doet z'n mond niet open. Dit is wel de bijdrage waar ik het langst mee bezig ben geweest, dus daar krijg je punten voor :-)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zijn er vijf, volgens mij, maar eentje doet z'n mond niet open.
de ervaringen, verwachtingen en verlangens van de lezer bepalen uiteindelijk de interpretatie ... ;)
Dit is wel de bijdrage waar ik het langst mee bezig ben geweest, dus daar krijg je punten voor :-)
en daar doe ik het uiteindelijk toch allemaal voor

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De verbijstering en verwarring goed aangegeven en ja, wat valt er op zo'n moment te zeggen! Een dikke duim! :)

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het leuk als inzending voor deze opdracht en ik volg de dialoog raar maar waar, toch vermoed ik dat als ik het ergens 'los' zou lezen, ik enkel hmpf zou denken.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verbijstering en verwarring schetsen is je prima gelukt :thumbsup:. Ik wist niet meer wat er aan de hand was, wie er in bed lagen en wie de kamer binnen kwam.