#61b - ruzie
(Sorry, geen dialoog)
Johan voelde zich schuldig. Hij had zich bij het zien van haar waterige ogen onmiddellijk willen excuseren, maar in plaats daarvan had hij de deur krachtig voor haar neus dicht getrokken. In de auto kon hij zich amper op het verkeer concentreren en als een wildeman scheurde hij tussen de auto’s door. Hij kon met zichzelf al dagen geen weg. Last had hij. Emoties van verschillende kalibers wisselden elkaar voortdurend af. Het ene moment voelde hij zich dolverliefd en wilde hij haar enkel zeemzoete woordjes toefluisteren en vrijen van zonsondergang tot zonsopkomst. Op andere momenten had hij de neiging om haar hoofd in de WC-pot te stampen en enkele keren door te spoelen. Deze ochtend was de spreekwoordelijke druppel gevallen, maar haar aan het huilen brengen, neen, dat had hij niet gewild.
Op zijn werk aangekomen ging Johan onmiddellijk praten met het afdelingshoofd. Enkele dringende zaken werkte hij af en rond een uur of elf trok Johan opnieuw huiswaarts. Na een kleine pitstop in de juwelierszaak wist hij zeker dat ze zijn gedrag zou vergeven. Vergeten doen vrouwen nooit, vergeven gelukkig wel.
Voor de oprit stond een onbekende auto. Een gevoel van ‘neen, dat zou ze nooit doen’ overviel hem en hij sprintte de auto uit, het huis binnen, de trap op. Voor de slaapkamerdeur aarzelde hij even. Zijn vuisten balden bij het horen van zachte kreuntjes. De trut. Met een zwier gooide hij de deur open. Rood aangelopen wilde hij een preek afsteken, maar de woorden kwamen niet. Het hoofd van zijn vrouw vond hij tussen de dijen van een andere. Ze stopten en drie paar stijve tepels keken hem betrapt aan.
Wat een wonderlijke
Dag
Ik weet niet of het in
Ha Lilithx, Helaas niet in
Darkvalley schreef: Ha
bartsnel schreef: Ik weet
Dit soort verhalen verzin je
Intussen blijf ik me afvragen
Dos Wijnhof schreef: Dit
Das wel Rock 'n Roll voor die
Annemieke Brink schreef: Das
Lilithx schreef: Annemieke