Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#61b Overspel?

“Henrietta, wat hadden we nu afgesproken? Ik vind dit nu wel erg confronterend.” “Ja, sorry, we hadden –” “We hadden zeker weer eens geen tijd voor de sok over de deurklink?” “Precies zoals je het zegt. Geen tijd. Je weet dondersgoed dat de overbuurvrouw er over een half uurtje voor jou is en dan wil je altijd het bed helemaal voor jezelf hebben.” “Ja dat is waar, ik ga maar alvast even douchen. Doe je straks ook nog mee of heb je nu al genoeg gehad?” “Nee ik ga straks wel koken, maar ik wil wel met jou alleen eten en niet in je ochtendjas, je kleedt je dit keer maar gewoon aan!”

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, jij maakt er een leuke bende van - in heel weinig woorden! Eén klein technisch dingetje: "Ja sorry, we hadden..." De puntjes staan meestal voor een stilte die valt, terwijl de spreker in dit geval volgens mij wordt onderbroken. In dat geval gebruikt men meestal een –– (em-dash, of em-streepje). Bedankt voor het meedoen, Darkvalley.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Bartsnel :) Kijk daar heb ik wat aan, dank voor je reactie. Ik zat inderdaad te twijfelen hoe ik die onderbreking kon weergeven. Streepje is het geworden.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
darkvalley,
We hadden zeker weer eens geen tijd voor de sok over de deurklink?
Prachtig! Doet me denken aan het wc-stoplicht op de kleuterschool. Als je naar de wc ging moest je het op rood zetten :) Ook het slot is mooi - voedsel is de 1e levensbehoefte (niet seks) Goed gedaan.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Blavatski, Dat was de intentie. Een stel dat geheel open met elkaar is over hun doen en laten / een probeersel om een leuke twist aan de opdracht de geven. :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke invulling met de sok als signaal. Zo'n vrij huwelijk biedt perspectieven maar wat is een huwelijk dan nog waard? De dialoog zegt veel, zo niet alles!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Marietje, Dank je wel voor je reactie :) Het is ook niet mijn idee hoe een huwelijk eruit moet zien. Leuk te horen dat het dialogen stuk aardig is gelukt.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi darkvalley Mooie invulling, uit die laatste zin kan ik in ieder geval wel afleiden dat hun huwelijk nog niet gevaar loopt.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Anne, Dank voor je reactie :) Dat was het idee, een thema pakken dat juist niet past binnen een huwelijk en het droog, zo realistisch mogelijk neerzetten wat de "angel" uit het onderwerp haalt / ze zijn samen nog altijd gelukkig in hun manier. @Schrijvenmaar :D dank voor je reactie.