Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #61a - vanuit de community (de zomer door)

Hallo allemaal, Ik zag dat de weekopdrachten vanuit de schrijfcoaches even opgeschort zijn vanwege de vakantie en dacht dat het wellicht ene leuk idee was om vanuit de community, de zomer op te vullen met een eigen weekopdracht. We geven elkaar leuke feedback en zo blijven we nog een beetje bezig. Ik wilde het spits afbijten: Veel mensen verbazen zich over foto’s die je op het internet kan vinden. Schrijf een dialoog tussen twee of drie personages waarvan een personage een foto heeft gezien en dit wil vertellen aan de anderen. De tekst mag maximaal 350 woorden zijn. Denk aan show don't tell. Plaats je korte verhaal met in de titel #61a in het subforum van de wekelijkse schrijfopdracht. Leuke vakantiefoto’s (ik neem dat ten minste aan) vind je op: http://www.wtf.nl/what-the-freak/29271/what-the-f… http://sobadsogood.com/2012/11/14/38-of-the-weird…

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Pim, Bossie en LilithX, leuk te horen! Problemen... :) Ach ja, zolang we het netjes houden en iedereen snapt dat de schrijfcoaches hier niets mee te maken hebben, dan denk ik dat het wel mee valt? Schrijfcoaches, jullie zijn natuurlijk van harte welkom om ook een stukje te plaatsen! :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Darkvalley, lijkt me leuk jou als schrijfcoach te mogen begroeten, ik doe natuurlijk mee en wacht dan ongeduldig je komst af, hopelijk kom je voorbij want........ :o

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Blavatski, ik pretendeer niet een schrijfcoach te zijn. Gewoon iemand die het leuk vind om bezig te zijn tijdens de vakantie en geniet van verhaaltjes die mensen schrijven en leer van de reacties die ik krijg op mijn eigen verzinsels. :) Leuk dat je mee doet! Ik kijk nu al uit naar de verhaaltjes.

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, kreeg bij het lezen van de opdracht direct een ingeving. Mijn eerste poging staat reeds in de lijst. De vakantiefoto's van Irma en Cor. Alvast bedankt allemaal voor het lezen :D Met oprecht vriendelijke groet, Lucien