Wekelijkse schrijfopdracht #60 - 2083
Lieve allemaal,
Allereerst wil ik jullie op het hart drukken om jullie dromen achterna te gaan en goed te zijn voor de mensen om je heen. In deze wereld is al zoveel ellende.
Het spijt me om te moeten zeggen dat ik mijn laatste centen in Zambia gestopt heb. Met het geld van jullie vader heb ik het ticket gekocht samen met het kleine huisje. Van dat geld heb ik het nog wat op weten te knappen. Van het kleine restje dat overbleef ben ik gaan leven. Van mijn eigen geld heb ik zoveel mogelijk Zambianen weten op te vangen. Het spijt me wanneer dit komt als een teleurstelling, maar ik hoop dat jullie hebben gezien dat ik daar gelukkig was.
Het geld is dus op. Het restaurantje bestaat wellicht nog. Ik zou het fijn vinden als één van jullie het wil overnemen. De Zambianen zullen de gratis maaltijden missen. Bovendien heb ik sinds 2073 er vier kamers in gebouwd, zodat de mensen bij hoge nood in elk geval een dak boven hun hoofd hebben. De mensen daar hebben onze liefde en steun hard nodig.
Dat is wat ik jullie achterlaat, samen met al mijn liefde, warmte, herinneringen en goede wensen voor de toekomst.
Anne Borneman, (ik neem aan
Als HP zo met heel haar/zijn
Hoi Anne, Kort maar
janpmeijers schreef: (ik neem
Wat origineel dat je de
2073 en even later lees ik
Hoi Anne, Het verklaart je
Zonder de reacties hierboven
Ik vind het één van je
Anne, ik ben het met Lilithx
Meta Boonstra schreef: Wat
Ik sluit me eerlijk gezegd