Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#60 De ergernis van de erfenis.

---

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Olaf, Ook ik heb op deze manier geworsteld met de opdracht. Je hebt het er goed vanaf gebracht. Ik vind jouw woordkeuze en manier van schrijven erg prettig om te lezen. Ik heb als ik het lees het gevoel, goh dat zou ik zelf nooit zo kunnen. Wat goed gevonden. Proficiat een goede uitvoering.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Olaf, Mooi - en voor mij onverwachts kiest de moeder voor Roberto! Dingetje:
dan wel schier onmogelijk, zijn geweest met jullie overvolle agenda's. Dat jullie het druk hebben concludeer ik uit het spaarzame bezoek wat ik in het...
die komma hoort daar niet en 'het spaarzame bezoek dat ik...'

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke twist aan het einde en genoten van het verhaal. Wel een dingetje dat niet helemaal lekker loopt qua redenatie:
Gelukkig heb ik in het tehuis genoeg tijd gehad om na te denken. Ik heb daarom een privédetective in gehuurd
Dat iemand veel tijd heeft om na te denken is een vrij zwakke reden om iemand anders het werk te laten doen. Voor de rest met plezier gelezen!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk. Moeder is wel ver gegaan: een detective achter haar kinderen aansturen, ik bedoel maar. Graag gelezen.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Liefste kinderen, Wat fijn dat jullie tijd hebben kunnen vrijmaken om mijn laatste woorden te horen.
Mooi begin van een vlot lopend verhaaltje.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Interessante invulling. Wat een mazzelpik die Roberto. Soms is een zwart schaap zo slecht nog niet.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Olaf, ik vond de brief fijn om te lezen. Ik vraag me dan altijd af; had die moeder dan gewoon haar kinderen niet eens kunnen bellen en vragen of ze op bezoek kwamen?

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Pim. Dank je wel. Ik had toch iemand van gegoede komaf als hp op het oog. Vandaar de woordkeuze. Als je maar genoeg leest, (I.L. Pfeijffer is wat dat betreft echt een aanrader) kan je het uiteindelijk zelf ook. Daarvan ben ik overtuigd. @Jan. Bedankt. Ik heb het aangepast. @Darkvalley. Volgens mij is het wel duidelijk dat Adelinde haar op een idee heeft gebracht. Mede door het zwart maken van haar broers. Dat ze zelf geen detective speelt, is omdat ze de kennis, kunde en de leeftijd ervoor niet bezit. @ Perta, Anthony, Angelieke en Tja. Bedankt voor de complimenten. @Lilith. Bedankt Dat had gekund, maar ze hadden allemaal een goed excuus.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een testament waarmee een rekening wordt vereffend. Die zijn meestal leuk, zoals deze. Wat mij betreft had de moeder wel met wat grover geschut van leer mogen trekken tegen haar kinderen.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel verrassend! Pittige tante die moeder. En leuk hoe ze Adeline om de tuin leidt door haar in het begin te paaien en later af te serveren. Fijne stijl!

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Altijd weer die centen ;) Een mooi verhaal, hoewel ik de moeder gemeen en achterbaks vind. Er is nu vast een huwelijk kapot en de rest van de kinderen heeft zeker ruzie met elkaar.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Olaf, ik sluit me aan bij de woorden van Meta; wat een naar mens. Het was vast en zeker je bedoeling om zo'n eng mens aan het woord te laten; de brief moest "raak" zijn. Dus....opdracht goed ingevuld! :o Graag gelezen is hier een beetje misplaatst, en toch ergens juist.....