Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#57 Poeha

Het tikkend eetgerei verbroken door woordeloos geschreeuw Driemaal schuift het grut geagiteerd heen en weer Aan den stenen wet nuttigen wij de dis zonder waardering Zielenrust daalt neder met het exponeren van de courant

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Darkvalley, Heb jij gisteravond bij ons aan tafel gezeten en er een verslag van gemaakt? Haha Mooi gedicht.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Pim, Ik zie het al, je had niet door dat ik in het hoekje stond? ;) Dank voor het compliment. Ha Marcus, Inderdaad, even de rust opzoeken en het gedoe aan tafel afschermen.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Angelieke, Dank je wel :) Dat was helemaal het idee. Ha Lilithx, Een gedicht hoeft je niet aan te spreken, geen probleem. Daarom ook de titel Poeha :D

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het tikkend eetgerei verbroken door woordeloos geschreeuw Zielenrust daalt neder met het exponeren van de courant
Mooi.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De laatste twee strofen snapte ik niet zonder uitleg. Toch een mooi gedicht.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Olaf, Dank je wel voor je commentaar. Mocht je meer willen weten hoe ik het bedoeld had stuur dan gerust een pb. In het verleden mertke ik dat uitleg in de comments niet altijd gewaardeerd wordt omdat mensen zelf willen kijken wat ze eruit krijgen. Ik ben tevens benieuwd of de schrijfcoach nog reacties geeft. Bij de haiku's ook al niets gehad, ik hoop dat het dit keer niet hetzelfde is. Zoiezo de reacties van SOLlers is zeer waardevol, maar wij blijven toch vaak vrij lief tegen elkaar :)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent een verstandig dichter Darkvalley. Ik ga je wijze raad opvolgen, een gedicht hoeft niet iedereen te begrijpen. Het is een andere manier van denken en zien, denk ik. Hapklare brokken halen m.i. de magie van de poëzie weg. De bedrukte sfeer ademt zwaar aan jouw stenen wet. Dat is wat ik voel. Mooi verwoord! :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elysevdr, Dank je wel voor je reactie. Ik wil inderdaad graag dat mensen een gevoel krijgen bij een gedicht en dan nog even nadenken over de inhoud. Het liefst wil ik wel dat mensen mijn gedichten begrijpen, maar de magie, zoals je het mooi omschrijft, wil je ergens in tact houden. Er is wel een reeel gevaar dat je onbegrijpelijke nonsens schrijft in een moment van passie wat niemand begrijpt en veel uitleg nodig heeft / alleen een gevoel over brengt. Ik heb nu wel wat meer gedichtjes geplaatst maar wil nog veel leren. Als iemand aangeeft dat het niet te volgen is, dan krijg ik wel het gevoel ergens een fout te hebben gemaakt. Uitleggen wil ik graag zodat ik kan leren om beter te worden. Maar in het verleden dus een aantal keer gezien dat mensen graag hun eigen idee had kunnen krijgen :)