opdracht #56 - Levensles

Levensles Levend in het heden, zoekend naar het licht. Achter me het verleden. Ik sla de deur dicht. ( Wegens tijd-, en inspiratiegebrek een wijze les die ik tijdens mijn twintigste levensjaar schreef. )

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@allen- Hartelijk dank voor jullie reacties. :) Meestal maakt het versimpelen van een vraagstuk, het duidelijker. Ik beloof een volgende keer weer te reageren op andere invullingen. Sorry :o
2 juni 2015 - 22:58

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De kern in een paar woorden. Waarom de opdracht jou niet inspireert is iets dat alleen jij kunt weten. Je mocht de opdracht zo breed mogelijk interpreteren en ik las toch mooie resultaten. Ach, een paar woorden kunnen soms genoeg zijn.
3 juni 2015 - 15:51

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De kern in een paar woorden. Waarom de opdracht jou niet inspireert is iets dat alleen jij kunt weten. Je mocht de opdracht zo breed mogelijk interpreteren en ik las toch mooie resultaten. Ach, een paar woorden kunnen soms genoeg zijn.
Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup: Ik denk dat het eerder met mijn drukke weekplanning en prioriteitenstelling te maken heeft. Soms dringt een verhaal zich op en dan maak ik er tijd voor vrij. Dat gebeurde nu niet. Misschien niet druk genoeg of juist leuke drukte waardoor ik het ontsnappen via het schrijven niet nodig had. Tot de volgende keer! :)
3 juni 2015 - 22:22

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marietje, Heb je misschien net zoals ik nog een beetje last van het haiku-gedoe? :o
-Shoot!- :eek: Jij hebt gelijk! 6-5-7-5 :thumbsup: Bestonden er in 1985 al haiku's? Beter nog: misschien ben ik de bedenker ervan? :unibrow: :lol: Bedankt!
4 juni 2015 - 22:43