Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#55 Hals

jouw arm om mijn hals zo warm als een dik pak sneeuw je man voelt verdriet nee, slechts gekkigheid feestjes laten teugels los je man vindt van niet een kus bij vertrek vluchtig afscheid voor een vriend man erger je niet ik adem je mond je zucht bloot wonder woorden je man die verschiet ik zal ooit roeren dat kuiltje onder je hals wat jouw man naliet

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk net te laat Marcus :P Ik vind de laatste de mooiste. Waarschijnlijk om dat ik het iets ongrijpbaars heeft.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marcus, ik vind je haiku's mooi, het zou jammer zijn dat je ze niet met ons had kunnen delen :o Ik weet eigenlijk niet of er omtrent de tijd regels zijn. Ik heb ook wel eens later ingestuurd en ben hiervoor niet op mijn vingers getikt!

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marcus, ik vind je haiku's mooi, het zou jammer zijn dat je ze niet met ons had kunnen delen :o Ik weet eigenlijk niet of er omtrent de tijd regels zijn. Ik heb ook wel eens later ingestuurd en ben hiervoor niet op mijn vingers getikt!
Dank. Op de vingers tikken lijkt me ook een te zware sanctie. Geen sticker van de juf is al erg genoeg. ;)