opdracht#53- Ieder einde is een nieuw begin
(Wat vooraf ging: na de dood van haar tweelingzus Jara ontmoet Roos op Ibiza de DJ weer.)
Ieder einde is een nieuw begin
Bij de buren aan de legsteiger blinkt de dobberende, witte jetski in de zon en maakt de zee nog blauwer. Het pruttelen van de motor bekrachtigt de rust. Onbelemmerd speelt de wind met de haren van de passagiers als de jetski wegscheert. De stralende gezichten bezorgen haar een vreemd gevoel in de buik. Met een zucht strekt ze zich op het lounge bed en sluit achter de zonnebril haar ogen.
‘ Roos beschermt mij altijd, zelfs tijdens onze geboorte hield ze mijn hand vast.’
‘ Nee, Roos houdt niet van snel en hard. Zij is de verstandigste van ons twee.’
‘ Roos, laat me los!’
Met een ruk opent ze haar ogen en zoekt Jara in de wolkeloze lucht. Het geluid van de jetski sterft weg. Ze draait zich op haar buik, steunt op haar onderarmen en laat de zon op haar rug branden.
Haar ogen traceren beweging in zijn huis. Ze zet haar zonnebril iets lager op haar neus en kijkt over de rand heen. Hij zwaait naar haar. Ze pakt haar glas naast zich, heft het naar hem op en zuigt aan het rietje.
Hij schopt zijn voeten haar kant uit, zijn schouders bewegen nonchalant mee. Zijn lichtgroene zwembroek tint zijn huid, de streep wittere huid net boven de rand prikkelt haar. Ze schuift haar zonnebril met haar wijsvinger recht op haar neus en neemt nog een slok.
‘What are you drinking?’ Hij hurkt voor haar.
Haar tong glijdt over haar bovenlip. Gejoel verraadt het plezier op de jetski. Ze biedt hem haar glas aan.
Hij zet het op de grond en proeft haar mond. Ze kreunt zacht.
‘Muchjito! I wanna have more!’ Hij knipoogt.
Ze draait zich loom op haar zij en klopt naast zich op het bed. Met een lach gehoorzaamt hij. Zodra hij ligt, slaat ze haar been om hem heen en kruipt boven op hem. Haar zonnebril schuift ze met beiden handen omhoog, ze versmalt haar ogen en kijkt naar hem. De dansende vonkjes rondom zijn pupillen bemoedigen haar. Langzaam buigt ze zich voorover.
Zijn handen voelen koel op haar rug en ze drukt zich tegen hem aan. Haar kus intensiveert als ze zijn reactie voelt.
De jetski klapt op het water. Ze laat zijn lippen los. Licht hijgend fronst hij zijn wenkbrauwen.
Ze schuift naar beneden, ‘I like to ride…,’ en weer omhoog, ‘ a jetski with you.’
Op een jetski met en knappe
Een heerlijk stukje chicklit
Ik heb de indruk dat de HP
@Marietje, fijn dat je niet
Marietje, Ja, heel beeldend
De scene is een lekker stukje
Zoals ik het lees, waren de
Johanna B. schreef: Op een
Anne Borneman schreef: Een
Marcker schreef: Ik heb de
Mili schreef: @Marietje, fijn
janpmeijers